• Anonym (MollyPolly)

    Brutala hugg och ilningar

    Alltså är det såhär det ska vara mina vänner???????

    Första barnet här och jag har sådana brutala hugg sen ilningar som gör det svårt att sitta rakt på rumpan, ont ont ont!  Det är bara i mitten/livmodern det känns med huggen, ilningarna är typ spikrakt ner ända till öppningen känns det som?!

    Hållet på nu i vadå kanske en halvtimma eller så ? I intervaller med pauser imellan. Första satt i, i ca 5-10min sen väntade det 10min så kom en till. Första barnet och är i v6 så vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig. 

    Är det såhär det känns att vara tidigt gravid eller det är nu man åker på ett hjärtekrossande missfall?!

    Någon som känner igen sig och kan dela erfarenheter? Bra som dåliga.

  • Svar på tråden Brutala hugg och ilningar
  • Anonym (Hanna)

    Mitt missfall kändes tyvärr så.. Däremot var det inte första symtomen utan jag fick bruna flytningar som övergick i rött blod innan jag fick kramper och sånna ilningar du beskriver. 


    Däremot kan det faktiskt bara vara växtvärk också om du inte blöder. Håller alla tummar att det går vägen för dig!! ❤️ 

  • Anonym (MollyPolly)
    Anonym (Hanna) skrev 2023-06-26 14:50:25 följande:

    Mitt missfall kändes tyvärr så.. Däremot var det inte första symtomen utan jag fick bruna flytningar som övergick i rött blod innan jag fick kramper och sånna ilningar du beskriver. 


    Däremot kan det faktiskt bara vara växtvärk också om du inte blöder. Håller alla tummar att det går vägen för dig!! ❤️ 


    Inga bruna flytningar eller blod här som tur är *ta i trä*.
    Det har slutade efter de 30-35min. Så får se om det kommer tillbaka eller vart det bär hän. Usch vad jobbigt och påfrestande allt känns nu :(

    Tack du tog dig tiden att svara utifrån din egna erfarenhet och även din lyckönskning <3 
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (MollyPolly) skrev 2023-06-26 16:01:15 följande:
    Inga bruna flytningar eller blod här som tur är *ta i trä*.
    Det har slutade efter de 30-35min. Så får se om det kommer tillbaka eller vart det bär hän. Usch vad jobbigt och påfrestande allt känns nu :(

    Tack du tog dig tiden att svara utifrån din egna erfarenhet och även din lyckönskning <3 

     


    Det låter i alla fall lovande! Håller tummar och tår att embryot stannar kvar ❤️ 

    Förstår precis hur du känner. Finns om du vill ventilera mer! 

Svar på tråden Brutala hugg och ilningar