• Anonym (:()

Bo tillsammans när den andra träffat en annan..

Vi ska separera. Och i dag klämmer min man ut sig att han har en flört på gång. 
    Men de har sagt att de ska vänta med att ses tills jag har flyttat om 1,5 månad. De jobbar på samma jobb, men på olika avdelningar.

Jag har sådan lust att bo hos mina mamma,.. vi har också barn i hop. 

han försöker övertala mig att stanna, och lovar att inte inleda något med henne förrän jag flyttat.

vad hade ni gjort, eller har gjort i liknade situatio.. :(

• Svar på tråden Bo tillsammans när den andra träffat en annan..
  • Anonym (Flytta)

Hittat eget boende snabbt.  

• Anonym (Hum)

Hej, gör de som känns bäst för dig ni har ju redan bestämt er så du gör ju de du vill!!

• Anonym (Dahlia)

Men varför vill han att du stannar? För att barnen ska få en sista "normal" sommar eller hur gamla är de?

Eller är det bara för att du ska ratta barnen medan han är nån annanstans, för att han om du flyttar hade fått ta vv direkt?

Vad vill du?

• BaraLillaJag84

Varför vill han att du ska stanna när ni ändå ska separera?? Om jag tänker rätt nu så lova mig att så länge du är kvar så håll bara ordning och reda runt dig själv! Bädda bara din säng. Tvätta bara din tvätt. Laga bara din mat.

• Anonym (Undrar)

Varför vill han att du ska stanna?

• Anonym (:()

Han säger att det är för barnen skull.
    men å andra sidan så vet de att vi ska gå i sär. De älskar att vara hos mormor. De är 6 och 14 år.

Sen att det blir billigare om jag bor kvar kanske eftersom vi delar på kostnaderna. Eller som ni säger att han vill att jag ska ta hand om barn och hem under sommaren. 

Han vill också att vi ska sova i hop och ha sex som vanligt..

Har fått en lägenhet i mitten av august. 

• Anonym (Flytta)
    Anonym (:() skrev 2023-06-26 19:12:54 följande:

Han säger att det är för barnen skull.
    men å andra sidan så vet de att vi ska gå i sär. De älskar att vara hos mormor. De är 6 och 14 år.

Sen att det blir billigare om jag bor kvar kanske eftersom vi delar på kostnaderna. Eller som ni säger att han vill att jag ska ta hand om barn och hem under sommaren. 

Han vill också att vi ska sova i hop och ha sex som vanligt..

Har fått en lägenhet i mitten av august. 

Bo hos din mamma till augusti.  Kör vv med barnen.  Sluta ha sex mef honom

Eventuellt, ragga upp någon snygging och testa ons.  Meddela sen ditt ex vad du gjort.  
  • Tecum
    Anonym (Flytta) skrev 2023-06-26 19:17:13 följande:
    Bo hos din mamma till augusti.  Kör vv med barnen.  Sluta ha sex mef honom

Eventuellt, ragga upp någon snygging och testa ons.  Meddela sen ditt ex vad du gjort.  
    Nej du ska inte tvinga dig på din mamma om hon känner sig obekväm eller om det bli trångt. Hon säger säkert ja men menar hon det?
    Stanna där du är men sköt dig själv som om ni var två inneboende. Nog står du ut sex veckor till. Men du ska inte ha sex med honom bara för att han vill.
  • Anonym (Undrar)
    Tecum skrev 2023-06-26 19:38:51 följande:
    Nej du ska inte tvinga dig på din mamma om hon känner sig obekväm eller om det bli trångt. Hon säger säkert ja men menar hon det?
    Stanna där du är men sköt dig själv som om ni var två inneboende. Nog står du ut sex veckor till. Men du ska inte ha sex med honom bara för att han vill.
    Men gode värld! Tror att väldigt få mammor inte skulle vilja ha barn och barnbarn hos sig hellre än att hon är hos sitt ex i en sådan skitsituation. Så himla konstigt inlägg. "Stanna där du är"??? Nej, självklart ska TS inte stanna där hon är. Han verkar ju helkonstig.
  • BaraLillaJag84
    Anonym (Undrar) skrev 2023-06-26 20:19:30 följande:
    Men gode värld! Tror att väldigt få mammor inte skulle vilja ha barn och barnbarn hos sig hellre än att hon är hos sitt ex i en sådan skitsituation. Så himla konstigt inlägg. "Stanna där du är"??? Nej, självklart ska TS inte stanna där hon är. Han verkar ju helkonstig.
    Och givetvis ska hon "stå ut med sex"...! Det sista var bara för att inlägget inte skulle bli helt genomvidrigt! Klart mannen har rätt att ha sex så länge hon bor kvar, skitsamma vad hon själv egentligen vill! *spyyyyr*
Svar på tråden Bo tillsammans när den andra träffat en annan..