• Zlender

Erogena zoner

Hej! En fråga till Dig om du vill vara med och konversera! Det är bara ren nyfikenhet och inget illa menat. 

Vad har du för erfarenhet av erogena zoner? 

Min egna favorit är hårbotten, precis där ytterkanterna av ansiktet möter hårlinjen. Mycket effektivt med fingertoppar doppade i kallt vatten. Fungerar varje gång och gör mig kåt, oavsett om jag haft tankarna på sex eller något helt annat innan. 

Min andra favorit är skinkorna och insidan av låren, gärna så högt upp som möjligt. En sensuell masage är effektivt. 

En tredje jag är intresserad av att utforska är knä/knäveck.

Har du någon erfarenhet av erogena zoner eller är det något du vill utforska mer? Vad har du för favoriter för din del? 

Håll en god ton tack! Cool

• Svar på tråden Erogena zoner
  • Mrmp

kyssar runt halsen å öra , suga på bröstvårtorna , och även smeka pung , mellangård , anus 

• Anonym (Anna)
    Zlender skrev 2023-06-27 09:13:15 följande:
    Erogena zoner

Hej! En fråga till Dig om du vill vara med och konversera! Det är bara ren nyfikenhet och inget illa menat. 

Vad har du för erfarenhet av erogena zoner? 

Min egna favorit är hårbotten, precis där ytterkanterna av ansiktet möter hårlinjen. Mycket effektivt med fingertoppar doppade i kallt vatten. Fungerar varje gång och gör mig kåt, oavsett om jag haft tankarna på sex eller något helt annat innan. 

Min andra favorit är skinkorna och insidan av låren, gärna så högt upp som möjligt. En sensuell masage är effektivt. 

En tredje jag är intresserad av att utforska är knä/knäveck.

Har du någon erfarenhet av erogena zoner eller är det något du vill utforska mer? Vad har du för favoriter för din del? 

Håll en god ton tack!  // Cool

När min man håller stadigt runt mina ben precis ovanför anklarna blir jag tokkåt. 

Även knä och knäveck är så erotiskt laddade på min kropp.

Smekning i nacken ger mig underbara mysrysningar i hela kroppen .

Min svank är också härligt känslig för beröring.

• Anonym (Damen)

Mina skinkor, insida lår. 

• Anonym (Ann)

Nacke, skinkor, lårens insida. Brösten är känsliga också men inte lika mycket som dessa tre.

• Hursmakardu

Min älskarinna går igång ordentligt när jag kysser henne i nacken. Undersidan av hennes bröst är också extra känsliga. Sedan hänger det mycket på annat. vaderna är extremt känsliga om jag låter piskan glida över dem. Näsan, läpparna o hakan är otroligt känsliga för mina fingertoppar 

• Anonym (Lite tabu)

Kanske lite tabu och inget som bör psykoanalyseras allt för djupt men jag gillar att bli upplyft under armarna som en bebis upp i en mans famn. Att jag sträcker upp ärmarna i en sådan gest och han lyfter mig, även att han håller mig och blåser på magen. Det både kittlar och...kittlar.

• Anonym (Give me more)

Nacken
    Ljumskarna
    Ryggslutet där rumpan börjar (gör mig helt galen)
    Mellan tårna.

Jag blir också oftast mer pilsk av försiktigt pillande och "undersökande" än jämn, intensiv friktion.

Blir ju kåt av att tänka på detta....

• Sharpshooter
    Anonym (Give me more) skrev 2023-06-29 11:16:28 följande:

Nacken
    Ljumskarna
    Ryggslutet där rumpan börjar (gör mig helt galen)
    Mellan tårna.

Jag blir också oftast mer pilsk av försiktigt pillande och "undersökande" än jämn, intensiv friktion.

Blir ju kåt av att tänka på detta....

Oooppsss.....;)
  • Anonym (Blyg kille)

Jag har alltid varit väldigt känslig för beröring kring hals och nacke. En lätt touch där och hon har mig fast ;)
    Efter en "affär" med en 17 år äldre kvinna fick jag dessutom lära mig att hela min rumpa är en enda stor erogen zon :)

• Freddie K

Gärna insidan av låren och skinkorna. Även bröstvårtorna och magen. Skäms

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
Svar på tråden Erogena zoner