Vi är 3 som mår dåligt
Jag måste någonstans skriva av mej och få lite feedback vart eller hur jag ska stå på benen , vem jag ska kontakta.
Jag är sjukpensionär och har psykiska problem ( PTSD ) och kroppsliga sedan 8 år tillbaka , så kämpar en hel del med att hålla mej kvar på jorden .
Min man har adhd och även han kämpar med psykiskt ohälsa , även vad jag tror bipolär då hans liv svänger en hel del .
håller precis på nu att ta oss igenom hans spelande som gav han skulder på 3 siffriga belopp . Och det är jag som får plocka upp spillrorna.
Fixa ekonomiska, tröst och ta hand om hans dåliga mående , ringa runt och lösa allt . Säga nej till saker han köper .
Har en dotter på 27 som haft missbruks problem , ren sedan 4 år tillbaka men har inte kommit in i arbetslivet än . Hon behöver hjälp med allt . Handla , åka till läkare etc
Även hon har Adhd . Igår kom hon hit , bor i egen lägenhet sedan 1 år , helt tom , ingen livslust . Har kontaktat hennes handläggare på beroende centrum och dom skulle ringa idag .
Men vem tar hand om mej , jag har ingen jag kan prata med , vill bara skrika rätt ut och dra och gömma mej .orkar inte få ihop två personers liv .
Hur ska jag lyckas när jag ingen energi har