Jag blir galen!
För drygt 6 mån sedan separerade jag. Tillsammans har vi två barn under 10 år. Separationen var mitt beslut och jag har absolut noll intresse för honom.
På denna tid har han träffat 3 kvinnor, varje gång känns allt sååå rätt och han tycker att han hittat The one. Första kvinnan envisades han med att presentera för barnen efter knappt 2 mån. Trots att jag sa att det är galet. Det tig slut strax efter. Andra kvinnan hann det ta slut med innan presentation. Och nu tredje kvinnan hann han träffa TVÅ gånger innan han presentera henne för barnen. Han och kvinnan har nu setts 4 ggr, varav en var med våra barn.
Detta gör mig helt galen! Jag unnar honom såklart att träffa någon, verkligen bli kär och att denna någon nån gång i framtiden träffar våra barn och är bra mot dem.
Men han har så förbannat bråttom! Jag själv har inte kommit i närheten av att presentera nån man för barnen. Allt sånt håller jag för mig själv. Han däremot berättar gärna om sina dejter för barnen.
Någon som varit med om samma? Vad gör man? Har försökt prata med honom men han blir bara skitarg.
Och jag känner en sån otrolig ilska inom mig över att han beter sig som han gör. Har svårt att hantera det ärligt talat.