• Anonym3rrjrjsfs

    Hemmafest i lägenhet!

    Hej, Jag fyller 18 år snart och har fått tillåtelse att ha förfest i min pappas lägenhet. Alltså ska jag och några vänner fyra mig till max klockan 23 då vi ska ut på krogen efter. 

    Min fråga är ifall polis kan få tillåtelse att avbryta festen? Jag vill ju inte att detta ska hända eller störa mina grannar så kommer sätta upp en lapp i trappuppgång . 
    Men vad har poliser för tillåtelse när det gäller fester? OBS alla över 18!

  • Svar på tråden Hemmafest i lägenhet!
  • Ordföranden
    Anonym3rrjrjsfs skrev 2023-07-01 23:18:12 följande:
    Hemmafest i lägenhet!

    Hej, Jag fyller 18 år snart och har fått tillåtelse att ha förfest i min pappas lägenhet. Alltså ska jag och några vänner fyra mig till max klockan 23 då vi ska ut på krogen efter. 

    Min fråga är ifall polis kan få tillåtelse att avbryta festen? Jag vill ju inte att detta ska hända eller störa mina grannar så kommer sätta upp en lapp i trappuppgång . 
    Men vad har poliser för tillåtelse när det gäller fester? OBS alla över 18!


    Kör på! 
    Köp några öl extra att bjucka på om granenen skulle plinga på. Det är dock högt icke troligt att någon kommer avbryta er. 
    En gång körde vi efterfest, började kl. 5 på morgonen, helvete vad vi höll på. Folk klagade från andra sidan gården att vi väckte dom mm men inget hände. Ibland är det en mänsklig rättighet att få släppa loss. 


    Tänk på när vi hade danstillstånd i Sverige, fyfan van B.

Svar på tråden Hemmafest i lägenhet!