Min bror är väldigt knepig
Jag har en bror som jag verkligen börjar tröttna på. Förutom att han är rasist och ska spela macho hela tiden är han en extremt egocentrisk människa. När man är ute på stan med honom skiter han fullständigt i vad andra vill utan går bara dit han vill utan att ens fråga om någon vill gå dit. Han sitter aldrig stilla utan han måste röra på sig konstant. Folk, inklusive jag, blir helt slut efter bara någon timme i hans sällskap. Om någon annan vill hitta på något han inte vill blir han förbannad, och när han blir förbannad blir han fruktansvärt obehaglig då han kör manipulativa metoder, exempelvis halmdockor och gaslightning (en gång ville jag stanna upp för jag hade ont i benen, varpå han sa "okej, så vi får inte gå och dricka vatten för dig?"), för att få sin vilja igenom. Detta har gjort att ingen går emot hans vilja för folk vågar helt enkelt inte.
Förutom det är han också väldigt elak. Han gillar att göra bort mig och andra inför folk. Han får ett otroligt bekräftelsebehov när han är runt folk och ska göra narr av mig eller hans kompisar så till den milda grad att folk mår dåligt av det. Han håller också på att "busa" med folk, vilket i praktiken innebär att han terroriserar folk genom att busringa eller skriva på sociala medier om saker folk inte vill bli påminda om. Exempelvis drev han med mig om en tjej jag var intresserad av men inte hade öppnat mig för. Ett annat exempel var att han drev med en nära kompis till honom för att han legat med en 'ful tjej' så pass mycket att kompisen tillslut bröt kontakten med hono. Ber man honom att sluta triggar det igång honom ännu mer och det blir ännu värre.