• Anonym ((Skane))

Lägg ut intima bilder. Vad tycker ni om kik och folk som skickar snuskbilder?

Vad tycker ni om när någon random lägger till dig och skickar snuskbilder. 

Kan va nice om man snackat lite innan men bara så där?

Lägg gärna ut bilder intimt vad ni har på er så ser vi vart denna tråden tar oss respektera varandra.

• Svar på tråden Lägg ut intima bilder. Vad tycker ni om kik och folk som skickar snuskbilder?
  • Anonym (Jag)

Jag tycker att det är fjortisbeteende att ha Kik och Snap för att skicka bilder. För mig alltid en varningsklocka. Bra sätt att sålla!

Jag vill inte ha dick pics, någonsin. Inte ens om jag är i relation.

• Anonym (??)
    Anonym ((Skane)) skrev 2023-07-03 10:58:47 följande:
    Lägg ut intima bilder. Vad tycker ni om kik och folk som skickar snuskbilder?

Vad tycker ni om när någon random lägger till dig och skickar snuskbilder. 

Kan va nice om man snackat lite innan men bara så där?

Lägg gärna ut bilder intimt vad ni har på er så ser vi vart denna tråden tar oss respektera varandra.

oacceptabelt så klart, att folk skickar bilder via sociala medier om man inte bett om dem. 

Varför skriver du plötsligt om att folk ska lägga ut bilder i den här tråden? 
  • Anonym (??)
    Anonym (C) skrev 2023-07-03 11:57:56 följande:

Vad är Kik som alla snackar om? Vet att det fanns en tjänst förut som hette kik som man kunde ha på sin mobil där jag skrev med lite tjejer som skickade nakenbilder och sånt. 

Skulle logga in där härom månaden och se om jag kunde få tag i en jag skrev med då. Men då står det på internet att företaget har lagt ner och den tjänsten plockats bort.

Kik messenger  finns. 
  • Anonym (S)
    Anonym (Jag) skrev 2023-07-03 11:50:38 följande:

Jag tycker att det är fjortisbeteende att ha Kik och Snap för att skicka bilder. För mig alltid en varningsklocka. Bra sätt att sålla!

Jag vill inte ha dick pics, någonsin. Inte ens om jag är i relation.

Jag brukar svara "Finns det nån normalbegåvad över 15 som har snap??" när de frågar och satan vad tjuriga de blir!!
    Alltså varför skulle man vilja sitta och skicka/ta emot bilder med nån helt random?? Jag är väl inte intresserad av dennes liv?? Och ja, jag fattar att det såklart handlar om nakenbilder men varför ska jag visa mig för nån bara sådär?? Och vill jag se en jävla penis är väl utbudet enormt en googling bort?? Tycker det är helt sjukt patetiskt beteende, mänskligheten går verkligen bakåt!
  • Anonym (Jag)
    Anonym (S) skrev 2023-07-03 12:47:45 följande:
    Jag brukar svara "Finns det nån normalbegåvad över 15 som har snap??" när de frågar och satan vad tjuriga de blir!!
    Alltså varför skulle man vilja sitta och skicka/ta emot bilder med nån helt random?? Jag är väl inte intresserad av dennes liv?? Och ja, jag fattar att det såklart handlar om nakenbilder men varför ska jag visa mig för nån bara sådär?? Och vill jag se en jävla penis är väl utbudet enormt en googling bort?? Tycker det är helt sjukt patetiskt beteende, mänskligheten går verkligen bakåt!
    Haha bra där! :D Jag snor den! Jag brukar skriva något om att jag inte har sådana tonårsappar :) Det brukar bli ganska tyst då. Jag fattar ju exakt varför de vill ha över en till andra plattformar och jag är inte intresserad varken av sådana bilder eller sådana personer.
  • Anonym (Kikkoman)
    Anonym (C) skrev 2023-07-03 11:57:56 följande:

Vad är Kik som alla snackar om? Vet att det fanns en tjänst förut som hette kik som man kunde ha på sin mobil där jag skrev med lite tjejer som skickade nakenbilder och sånt. 

Skulle logga in där härom månaden och se om jag kunde få tag i en jag skrev med då. Men då står det på internet att företaget har lagt ner och den tjänsten plockats bort.

Kik lever men blev uppköpt för några år sedan och ändrade lite i appen.
    Jag använder den regelbundet till chatromanser och heta bilder med dessa.
    Väldigt smidigt om man inte vill ge ut telefonnummer och personliga uppgifter.
  • Anonym (Kikkoman)
    Anonym (S) skrev 2023-07-03 12:47:45 följande:
    Kik är en fantastisk app för alla som dejtar innan man bestämmer sig för att ta steget till ev riktigt möte eftersom man kan vara anonym och utbyta både meddelande och bilder. Många vill också bara ha en liten sexig flykt med någon utan att det leder någon vart. Få bekräftelse, bli kåta, sitta och chatta om ditt och datt. Det kan gå riktigt hett till på Kik kan jag intyga och många kanske har en otrohetsfling med någon annan otrogen utan att för dens skull vilja lämna sin partner. För egen del skulle jag inte haft utbyte att sexchatta med helt anonyma män som jag inte haft mentalt utbyte av först. Hjärna före kuk helt klart.
  • Anonym (Zxc)

Är det inte Kik pedofilerna använder. Därifrån Dumpen hittat Gäddorna?

• Runkisen

Det ska alltid finnas samtycke om man ska göra det!

• Anonym (S)
    Anonym (Kikkoman) skrev 2023-07-03 14:12:49 följande:
    Kik är en fantastisk app för alla som dejtar innan man bestämmer sig för att ta steget till ev riktigt möte eftersom man kan vara anonym och utbyta både meddelande och bilder. Många vill också bara ha en liten sexig flykt med någon utan att det leder någon vart. Få bekräftelse, bli kåta, sitta och chatta om ditt och datt. Det kan gå riktigt hett till på Kik kan jag intyga och många kanske har en otrohetsfling med någon annan otrogen utan att för dens skull vilja lämna sin partner. För egen del skulle jag inte haft utbyte att sexchatta med helt anonyma män som jag inte haft mentalt utbyte av först. Hjärna före kuk helt klart.
    Men nu pratade vi ju om snap? 😊
    Jag tycker kik är bra som kommunikationsverktyg! I övrigt så håller jag med dig om att man/jag måste bli attraherad/intresserad av personen först. Mannen gör kuken intressant, aldrig tvärtom! Men idag har inte okända män det tålamodet, det är ju typ "Sugen? Vad heter du på snap?" som första mess. Skulle aldrig "sexchatta" med någon helt anonym, tycker det är hemskt patetiskt! Däremot är det kul om man känner varandra, reta varandra, man kanske har minnen tillsammans. Men att en främmande karl ska sitta och beskriva vad han "vill göra" med mig känns som ett mindre ofredande.
  • Anonym (Kikkoman)
    Anonym (S) skrev 2023-07-03 14:43:33 följande:
    Men nu pratade vi ju om snap? 😊
    Jag tycker kik är bra som kommunikationsverktyg! I övrigt så håller jag med dig om att man/jag måste bli attraherad/intresserad av personen först. Mannen gör kuken intressant, aldrig tvärtom! Men idag har inte okända män det tålamodet, det är ju typ "Sugen? Vad heter du på snap?" som första mess. Skulle aldrig "sexchatta" med någon helt anonym, tycker det är hemskt patetiskt! Däremot är det kul om man känner varandra, reta varandra, man kanske har minnen tillsammans. Men att en främmande karl ska sitta och beskriva vad han "vill göra" med mig känns som ett mindre ofredande.
    Ja beklagar att jag missläste. Ser ju nu att just detta inlägg avsåg Snap.

Håller med att det är väl avtändande att få denna fråga fort man får kontakt med någon okänd man. Det är så lågt att man häpnar för att inte tala om ointressant.
    Kuken gör verkligen inte mannen som många tycks tro och ha missuppfattat. Det
    är män som är besatta av sina kukar, inte kvinnor.
Svar på tråden Lägg ut intima bilder. Vad tycker ni om kik och folk som skickar snuskbilder?