• Anonym (Självvalt)

    Gå ner

    Om en man självvalt vill gå ner på mig så är det så klart positivt. Men då är min fråga till er män om ni självvalt går ner på vilken kvinna som helst? Eller ska man liksom känna sig speciellt på något sätt.

  • Svar på tråden Gå ner
  • Tobben
    Anonym (Självvalt) skrev 2023-07-03 22:43:24 följande:
    Gå ner

    Om en man självvalt vill gå ner på mig så är det så klart positivt. Men då är min fråga till er män om ni självvalt går ner på vilken kvinna som helst? Eller ska man liksom känna sig speciellt på något sätt.


    För min del beror det väldigt mycket på ph-balansen.
    Jag har ett rätt så välutvecklat luktsinne och klarar inte av att gå ner på någon som har obalans.
    Jag behöver inte gå ner och prova för att veta, jag känner det på lång väg.
  • Anonym (Nyfiken)

    Får jag förmånen att ha sex med en partner så är det för mig personligen självklart också då att jag vill ge henne oralsex. Det är en förmån att få oralsex och självklart vill jag inte missa det( om hon inte vägra så klart). 
    Enda gången jag skulle tveka skulle väl möjligen vara om hon var väldigt ohygienisk eller nåt annat men då skulle jag inte vilja ha henne som sexpartner överhuvudtaget....

    Jag tror dock att det är väldigt individuellt (oavsett kön/ könsidentitet) hur man resonerar. 

    / Mvh slick-glad man i sina bästa år...

  • Anonym (Mellon)

    Ge och ta, jag gillar det och har inget emot att ge utan att få något tillbaka men som tidigare svar så beror det ju helt och hållet på om det är man är vän med tvål och vatten.

  • Sharpshooter

    Jag slickar gärna, men kanske inte alla, eller "hur som helst", det gäller ju att kommunicera.
    Det jag gillar är ju att kvinnan njuter, inte själva slickandet i sig.
    Jag blir kåt av att kvinnan njuter, då njuter ju jag mer själv!
    Win/win

  • Anonym (r)

    Haha nej du är inte speciell för att en man vill slicka dig. Helt normal del av sex om båda vill.

  • Anonym (Självvalt)
    Anonym (r) skrev 2023-07-04 17:48:53 följande:

    Haha nej du är inte speciell för att en man vill slicka dig. Helt normal del av sex om båda vill.


    Menar de som självvalt gör det. Hört att det finns män som inte gör det självvalt på varje kvinna de har sex med.
  • Amanda33
    Anonym (Självvalt) skrev 2023-07-04 21:29:14 följande:
    Menar de som självvalt gör det. Hört att det finns män som inte gör det självvalt på varje kvinna de har sex med.
    Varje gång du har sex med någon, tillfredsställer du honom oralt också? I så fall självmant eller för att han vill det? Spelar det roll om han smakar bra eller inte?
    Carpe diem
  • BlåFisk

    Ju mer man gillar henne, desto mer vil man gå ner , så är det ju.
    Sedan om hon verkligen gillar det så känns det ännu bättre:)

  • Anonym (Självvalt)
    BlåFisk skrev 2023-07-05 23:53:39 följande:

    Ju mer man gillar henne, desto mer vil man gå ner , så är det ju.
    Sedan om hon verkligen gillar det så känns det ännu bättre:)


    Ja så finns män som bara kan gå ner på en kvinna de känner något för?
Svar på tråden Gå ner