• Anonym3rrjrjsfs

    Någon som gått ner 10 kg på en månad?

    Hej har någon här ute verkligen lyckats gå ner 10 kg på 4-6 veckor??

  • Svar på tråden Någon som gått ner 10 kg på en månad?
  • Ocdmänniska

    Skulle varit mycket vattenvikt, man ska inte gå ner så snabbt. Det är inte fett bara du går ner då. Finns ingen genväg, gör det på det rätta sättet så håller det sig borta också 

  • Core

    Jag har inga problem att tappa tio kilo på sex veckor, händer säkert en gån om året. Man 185cm 105 kg till 95.

    men då handlar en stor del om att jag drar på mig mycket vätska när jag lever ohälsosamt, så det är säkert hälften som är vätsketapp 

    men man går lika fort upp igen om det levs på samma sätt som innan, vill man hålla vikt är det stegvis fungerande förändringar och tappa 2-3 kg i månaden som gäller. Men jag gymmar mycket, så är nöjd på 105, blir snarare för pojkig i kroppen på 95Cool

  • Anonya

    Så snabb viktnedgång är inte att rekommendera. Även om man ser till att kroppen får alla viktiga ämnen ändå, så är det väldigt lite mat. Rasar man så fort pga rätt extrem bantning så kan det vara svårt att hålla motivationen uppe då man bantar "mer normalt". Huden hänger inte heller med, utan blir slappa bröst t.ex. 0,5-1 kg rekommenderar Viktväktarna (åtm förr).

  • Madelenelisabeth

    Bästa sättet atr gå upp I vikt är att börja banta... 

    Ändra ditt liv lite i taget= kroppen sätter din trivselvikt. 

    Ja, eller så kör du viktväktarna och kämpar på.

Svar på tråden Någon som gått ner 10 kg på en månad?