• Anonym (Njuto)

Få henne att ge sig hän

Livet är kort, jag vill njuta hämningslöst.

Min kvinna är härlig i sängen, men har hämningar. Hon runkar inte gärna, vill inte titta på porrfilm, vill inte fantisera, inte utveckla analsex, och annat.

Hur ska jag få henne att kasta all skam överbord? Vi är över 60 båda. Om 20 år är vi kanske döda. 

• Svar på tråden Få henne att ge sig hän
  • Anonym (s)

ja, förstör erat sexliv med att inte respektera vad hon inte vill så blir det säkert bra

• Anonym (Ghth)

Försök att se det positiva du har istället för fokus på vad du inte har 

Kanske finns det nåt som inte är perfekt med dig heller, men som din fru har förståelse för.

• Anonym (Suck)

De saker du räknar upp är för att hon inte gillar det, inte för att hon inte kan "ge sig hän" - FATTA. Fan att det ska vara så svårt med respekt.

• Anonym (??)
    Anonym (Njuto) skrev 2023-07-07 21:52:15 följande:
    Få henne att ge sig hän

Min kvinna är härlig i sängen, men har hämningar. Hon runkar inte gärna, vill inte titta på porrfilm, vill inte fantisera, inte utveckla analsex, och annat.

Hur ska jag få henne att kasta all skam överbord? Vi är över 60 båda. Om 20 år är vi kanske döda. 

Om det varit så hela livet och ni är över 60 nu, varför tror du att det ska gå att ändra på en människa NU?

Du skriver: "jag vill njuta hämningslöst" - gör det då, men tvinga inte henne till saker hon inte vill. 
  • EnAnonumius
    Få henne att ge sig hän

Du hävdar att ni båda är över 60år..

Om det stämmer som du säger, så borde du ju veta skillnaden mellan "att ge sig hän" och "inte gilla"...

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Njuto)

Moralisterna marcherar in. Suck.

• Anonym (Tvärtom)
    Få henne att ge sig hän

Varför kan inte du acceptera hennes sexidentitet och göra det hon vill? 
    Sluta kolla på porr, sluta fantisera, ha A6, runka själv istället för att få henne att göra det? Är det ditt sätt  som är det rätta? 
  • EnAnonumius
    Anonym (Njuto) skrev 2023-07-07 22:15:03 följande:

Moralisterna marcherar in. Suck.

En fråga.. Vilka i denna tråden har "lagt sig i ditt (sex)liv"  och sätter sig till "doms" över dig och din frus (sex)liv?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Njuto)
    EnAnonumius skrev 2023-07-07 22:22:10 följande:
    En fråga.. Vilka i denna tråden har "lagt sig i ditt (sex)liv"  och sätter sig till "doms" över dig och din frus (sex)liv?
    Det där var inget svar på trådens fråga. Helt ointressant. 

Inga idéer om ett befriat sexliv?
  • Anonym (Njuto)
    Anonym (Qwe) skrev 2023-07-07 22:57:06 följande:
    De flesta kvinnor tänder på att göra precis det som männen vill att dom ska göra. Så istället för att fråga, hoppas de på att du ska ta för dig och göra precis det du känner för. 

Att fråga vad hon vill göra är fel väg.

Det normala är att det är kvinnorna som frågar och killen som helt ohämmat bara gör.
    Ja, stämmer ganska bra här
Svar på tråden Få henne att ge sig hän