• Helle1993

VUL v 6

Hej! 
    Pga blödningar och väldig oro gjorde jag igår en VUL där hon inte kunde se vad hon ville se för v 6. Dock har jag oregelbunden mens så kan bero på det. 
    Hon såg flera ägglossningscystor och en eller två svarta prickar på bilderna.
    Hon trodde att det var en men något i vägen, eller faktiskt 2. 
    Alt är att inget är där såklart. 

Har lämnat HCG blodprov och skall lämna ett till i morgon. MEN om det är en avstannad graviditet, MA eller liknande. Hur behandlas det? 

Vill höra vad ni fått för behandling så tidigt och hur det var. Samt hur snabbt ni blev gravida efteråt? 

• Svar på tråden VUL v 6
  • Anonym (Myran)

Ingen behandling kroppen tog han om det själv. Blödde betydligt mindre än vanlig mens. Ingen smärta. Blev gravid igen månaden efter. 

• Helle1993

tack för svar!

Hur lång tid dig det för din kropp att ta hand om det från att du fick reda på det? 

• Anonym (Hanna)

Jag har haft ett MA. Fostret hade avstannat i vecka 6 någongång. Var ovetandes till jag var i vecka 8+3 när jag började blöda. Blödde lite under en vecka innan det kom ut så att säga. 

Vet inte om du kan få tabletter eller skrapning tidigare, eller om de vill se om din kropp sköter det av sig självt.  

Kram! ❤️ 

Svar på tråden VUL v 6