Anonym (Netflix) skrev 2023-07-09 08:22:49 följande:
För det första undrar jag varför han hade inlogg till ditt Netflixkonto. Skulle han ha Netflix och chill på sitt eget håll utan att betala själv? Nåväl, det finns säkert en rimlig anledning. Men du hade väl bara kunnat ta bort honom som användare annars?
För det andra, precis som någon skrev så finns det alltid tid för det man prioriterar. Visst är det fiffigt? Det gör sjukt ont att inte vara prioriterad av den man själv helst vill ha, men om man tänker efter lite så är det ju inget att hänga i julgranen direkt.
För det tredje. Se ditt värde. Det är ditt Netflix, din kropp och din tid. Det är förstås även dina känslor av att älska, men är den här hala typen värd att du ger näring till ert för sju månader sedan avslutade förhållande bara för att han bekräftar dig när ni väl hörs?
1) jag loggade in på hans tv när vi var ihop. Sen fick min bror inloggning till mitt konto nu och då blev vi utloggade ibland så kom jag på att det nog var för att mitt ex hade mitt Netflix på tv:n.
2) ja. Så kan det absolut vara. Vi båda är ogillar dock att göra planer långt fram i tiden. Vi brukade bestämma om vi skulle ses samma dag eller dagen Innan när vi var ett par 🙈 så kan vara det. Men kan också vara som du säger? därför det känns nervigt
3) jajamen! Så är det. och jag ser mitt värde. Vet inte om jag tycker han är så ?hal? dock. Säger inte att han är perfekt. Absolut inte. Det är inte jag heller 😅 Saken med att jag får känslor och vill ta kontakt är nog mycket för att jag typ aldrig får känslor för någon? har haft romantiska känslor för två personer innan i mitt liv. Jag är snart 30. Så känslorna kommer liksom inte så lätt? och den här jäkeln är den första jag inte kan glömma efter att det är slut. Känns som att det betyder något. Är det obesvarat är det såklart inget att göra åt det. Men hoppas ju någonstans att det ska bli vi igen just nu?
Kärlek är fasiken inte lätt.