• Anonym (Jose_an)

Besatt av min älskare

Hej!

Min första tråd här.. 

Är så sjukt patetisk. För 4 år sen förälskade jag mig i en kollega och det visade sig vara ömsesidigt, problemet var dock att han var gift. Vi inledde någon form av relation men jag blev gravid och då avslutade han det. På nåt sätt kom det fram till hans fru och det blev (fullt rimligt) ett jäkla liv. Han skyllde allt på mig och hon köpte det han sa. Vi bröt kontakten helt men jag kunde inte släppa honom. Hur arg jag än var så kunde jag inte släppa honom och kollade ofta in honom. Ville också att han skulle bli lämnad men det blev han inte, istället blev han pappa för två år sedan.

I alla fall, nu har han hört av sig igen och jag föll återigen pladask. Han skrev att han inte kunde släppa mig, att vi skulle ses osv och vi började sexchatta, prata i telefon och skicka bilder till varandra. återigen fick hans fru reda på det och han bröt då allt med mig - igen. Hon verkar stanna hos honom även denna gång (är ju inte samma typ av otrohet den här gången) men jag som äntligen börjat släppa honom lite har blivit besatt igen. kan inte sluta kolla upp honom... jag vet att han är ett as men nu har jag börjat hoppas på nåt igen, vad ska jag göra??

• Svar på tråden Besatt av min älskare
  • Anonym (Player)

Vad är det du hoppas på i långa loppet? 

Han vill bara ha dig som en extra kick vid sidan av, någon han kan bara utnyttja och slänga bort när det passar honom.
    Han valde bort dig tidigare och han väljer bort dig även denna gång. Du är inte viktig för honom, han kommer aldrig ge dig kärlek eller respekt.

Satsa på dig själv i stället, älska dig själv. Välj dig själv.

• Anonym (Killesammaxxx)

Glöm honom? du har gjort helt rätt i din del..
    men han är inte värd de, lita på mig?har själv varit där och vet hur de slutar? även fast personen lämnar tillåme.

• Anonym (Maria)

Han behandlar ju dig som skit, ge näring till vad som är negativt och bedrövligt med honom istället för positiva tankar.

Skit i vad hans fru tycker och vill.

Vad hände med graviditeten?

Svar på tråden Besatt av min älskare