Anonym (Tjej) skrev 2023-07-12 16:21:29 följande:
Håller med samtliga föregående i allt. Har själv ett set med tre olika storlekar (silikon) och som ytterligare komplement kan jag tillägga: Kom ihåg, ringmuskeln är en muskel, den behöver tid. Min första lilla plugg hade jag inte allt i till en början utan hade bara inne till hälften en liten stund och sedan ut. Sedan arbetade jag succesivt tills det att jag hade den helt inne. Här är det individuellt antar jag men jag kände iaf att efter ena 10 minuter började det kännas obekvämt, nästan lite ont/ömt så jag tog ut den. Efter det var det bara att arbeta succesivt igen, 10 minuter/dag under en period (vissa dagar var det dock "vila". Du tränar ju exempelvis inte samma muskelgrupp på gymmet 7 dagar i veckan).
När 10 minuter kändes bra, ja då gick jag över till att ha den så länge det kändes bra (ca 20 min) osv osv tills det att jag kunde ha den hur länge som helst. Väl då bytte jag upp en storlek. Nu är ju allt väldigt individuellt men kan av erfarenhet inte nog poängtera, låt det ta tid. Stressa inte muskeln och känn ingen press, alla fungerar olika. Lycka till och mycket nöje!
Hej Tjej.
Jag är också lite ny i buttplugg historien. Får jag fråga varför du har den längre stunder? Får du skön känsla hela tiden du har den på?
För mig blir det att jag är extra känslig i peniset, och kan ibland komma utan större beröring, men efter att ha kommit så är inte skönt längre att ha den kvar.
Jag har inte heller kännt att det är särskillt skönt att ha den på och bara vara.
Behöver jag kanske gå upp i storlek, eller fungerar vi annorlunda män och kvinnor?
Tack