Mitt ex började träffa en annan kille 1 månad efter att det tog slut. Vad betyder detta?
Hejsan. Jag blev dumpad för ca exakt 1 månad sedan. Beslutet att göra slut var självklart hennes och hon beskrev det till mig som följande: Jag vet inte varför jag känner såhär, jag vill inte känna såhär. Jag älskar dig mest av allt men jag vet inte om jag är kär längre. Jag behöver tid för att hitta tillbaka till mig själv och mina kännslor om vi någonsin ska ha en chans. Jag blev självklart krossad när jag hörde det här. Jag älskar henne fortfarande mest av allt lixom. Det går inte en minut utan att jag tänker på henne. Och även fast jag vet att jag inte borde göra det för min egen skull så hoppas jag på att hon kanske ska ångra sig. Men tillbaka till frågan. Grejen är att vi sågs vid ett tillfälle ca 2 veckor efter att hon lämnat mig och det blev som man kanske förväntat sig inge bra. Mycket tårar och kännslor som kastades upp i ansiktet igen när man fick se varandra och krama varandra igen efter att man haft 0 kontakt sen allt hände. Visst var det jätte jobbigt att träffa henne igen men nånstans var det ändå skönt på något sätt att se att hon fortfarande bryr sig om mig. Oavsett att det tagit slut. Fast forward två veckor så har jag nu fått reda på att hon planerar på att träffa en annan kille som hon flitigt skriver med men även att hon pratat illa om mig bakom min rygg. När jag fick reda på detta kännde jag mig väll lurad på ett visst sätt. Det var 2 veckor sedan hon grät i min famn när vi träffade varandra igen och nu är det som om jag aldrig funnits. Eller att vi hade den relationen vi hade. Jag antar att jag skriver det här inlägget för att försöka få någon sorts förklaring till hennes agerande. Om det nu finns en sådan. Hur gick det från att hon visade att hon fortfarande "älskar mig" och bryr sig om mig till att hon gör något sådant här och agerar kall rent utsagt. Såhär nära inpå att det tog slut också.