• lillablå25

killen låser sig vid avsugning

Hjälp!
    Min kille kommer inte när han blir avsugen, han säger det är skönt och att jag är den enda som fått honom att nästan komma men att det låser sig

När han kommit har han själv hjälpt till lite, men jag vill göra grejen själv, 

Enligt honom gör jag inget fel, men hur kommer man över "spärren" som han själv kallar det?

• Svar på tråden killen låser sig vid avsugning
  • Anonym (Anna)

Skit i att suga 

• Anonym (KåtKossa)

Jag tror den spärren handlar om tillit och avslappning. Jag har själv svårt att komma, men dem enda gångerna jag lyckats komma är när jag slappnat av och släppt all prestige. Ett tips till dig är att inte tvinga fram det, eller bli besviken och börja ifrågasätta om han inte kommer. Gör det som en kul grej, och ta bort pressen på honom att komma (även om du vill kunna få honom att komma). Händer det så är det bara ett plus, men huvudfokus ska vara att han har det skönt, inte att han ska komma. Hoppas det hjälper!

• Anonym (.)
    lillablå25 skrev 2023-07-16 16:50:09 följande:

Hjälp!
    Min kille kommer inte när han blir avsugen, han säger det är skönt och att jag är den enda som fått honom att nästan komma men att det låser sig

Enligt honom gör jag inget fel, men hur kommer man över "spärren" som han själv kallar det?

Fortsätt suga, om han och du vill det. Om han njuter, så är det väl bra?

Varför inte köra 69:an, så du också får njuta rent fysiskt? Han slickar medan du suger. Det sägs ju ändå att kvinnor kan få flera orgasm, medan män bara får ett.

Så det är bara hålla på, eller?

Han kommer säkert för eller senare.

• lillablå25
    Anonym (Anna) skrev 2023-07-16 16:56:06 följande:

Skit i att suga 

Glad 
    Men han gillar det ju, jag med
  • Anonym (h)

Låt han jobba på det själv, han njuter så vad är problemet?

Att lägga mer press på det hela hjälper inte, du får komma över dig själv, att han "hjälper till" är bra nog

• Tom Araya
    lillablå25 skrev 2023-07-16 16:50:09 följande:

Hjälp!

Jag kan ibland ha svårt att komma, men att öka den psykiska stimulansen kan hjälpa. Jag blir exempelvis väldigt upphetsad om hon verbalt uppmuntrar mig att komma när hon under korta stunder använder handen istället för munnen, gärna med en tunga under ollonet samtidigt.
  • Anonym (sexy)

Hej jag tror inte att det låser sig för din kille.
    Jag hade en tjej som gillade att suga och hon var bra på det också men hon fick jobba för att jag skulle komma jag lyckades hålla tillbaka på något sätt

• BlåFisk

Det är inte alltid enkelt att känna sin kropp och kontrollera den precis som man vill. Jättebra att du får honom nära till att det tippar över och exploderar.
    Det kan finnas små konstiga saker som hjälper honom fram till den reflexen eller vad man ska kalla det, utan att det egentligen är en grej han liksom tänder extra mycket på. Att reta lite med fingertopparna mellan anus och pungen kan locka fram reflexen. Eller med hand flatan. Eller med "lite mer tryck än smek" i samma regioner. Eller att hålla på lite olika sätt runt penisroten. Eller gnugga lite löst med  tummen under penis närmast pungen. 
    Alla är så klart olika men det borde finnas någon liten subtil grej.

• Hugge47

Jag hade ofta svårt att komma vid avsugningar.
    Men min förra tjej gav helt otroliga avsugningar så att jag äntligen kunde komma i hennes mun.

I mitt fall var det troligen att hon körde på med samma energi tills jag kom. Och inte avbröt för att hon inte ville ha sperman i munnen, vilket jag har jag full förståelse för. 
    Men exet ville gärna ha satsen rakt ner i halsen. 

Så den lilla skillnaden att det inte blev något avbrott precis vid climax var nog det som avgjorde.

Det skall vara kul, annars är det så tråkigt!
  • Anonym (Tompa)

Nu är det ju år och dar sedan någon sög mig men de få gånger det gått för mig har jag fått hjälpa till. Det sitter i huvudet på mig. Många tjejer påstår sig gilla det men är nästan maniskt rädda för kroppsvätskor - både mina och deras.

Om de är tveksamma till att kyssa en efter man slickat dem eller springer iväg och duschar (gärna bäddar rent också) direkt efter samlaget så är det svårt att slappna av. 

Svar på tråden killen låser sig vid avsugning