• Anonym (Suga_bröst)

Suga på bröst - leksak

Jag är en  äldre kvinna som inte kommer kunna få barn. Men hade väldigt gärna velat känna hur det känns att få amma. Är singel så undrar om det finns någon sexleksak som kan stimulera hur det hade känts att ha ett barn ligga och suga på bröstet?

Gärna om ni kvinnor som ammat kan beskriva något som kan funka. 
    Tack.

• Svar på tråden Suga på bröst - leksak
  • Eurydike

Du kan kanske testa att använda en Satisfyer? Det borde kunna funka 🤔

• Anonym (Suga_bröst)
    Eurydike skrev 2023-07-16 20:01:21 följande:

Du kan kanske testa att använda en Satisfyer? Det borde kunna funka 🤔

Ja, vet du jag gjorde faktiskt det. Men tycker att den är lite för liten och suger för lite. Har ju aldrig ammat själv men kanske tror att det borde suga mer/hårdare?

Så vet du om det finns någon leksak som suger brösten lite intensivare/hårdare? 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Patricia)
    Anonym (t) skrev 2023-07-16 20:54:28 följande:

Är det inte bättre att vara ärlig istället för att dölja det bakom " kommer inte få barn" men ändå lägga tråden bland sex? osmakligt.

Eh.....?
  • Anonym (TuttLisa)

Hitta en tinderdejt som vill suga tuttar o leka bebis? Hahah, vad är detta för sjuk tråd!?!

• Anonym (...)

Är många män som gillar att suga på bröst, tycker själv om det.

• Limpo

Det kan ju inte vara några problem att hitta en man. Jag skulle vara nöjd med att bara dia ett mjukt bröst och inget mer. 

• Anonym (Suga_bröst)
    Anonym (t) skrev 2023-07-16 20:54:28 följande:

Är det inte bättre att vara ärlig istället för att dölja det bakom " kommer inte få barn" men ändå lägga tråden bland sex? osmakligt.

Men jag kommer ju inte kunna få barn?
    Tråden hamnar bland sex, för det är en sexleksak som jag tänker skulle vara närmst vad jag beskriver. 
    Det är dina egna tankar som är osmakliga. Tänk bättre tankar.
  • Anonym (Suga_bröst)
    Anonym (TuttLisa) skrev 2023-07-16 21:47:16 följande:

Hitta en tinderdejt som vill suga tuttar o leka bebis? Hahah, vad är detta för sjuk tråd!?!

Eftersom jag varken vill ha en dejt eller någon som suger på mina tuttar eller leka bebis, är det inget jag kommer göra. Det enda sjuka är dina tankar, om det är det du tänker på. 
  • Anonym (Suga_bröst)
    Anonym (...) skrev 2023-07-16 23:39:02 följande:

Är många män som gillar att suga på bröst, tycker själv om det.

Trevligt :) Men vill helst inte ha en annan människa, utan något jag vill göra själv och privat. Kul att du gillar det!
  • Anonym (Suga_bröst)
    Limpo skrev 2023-07-17 07:03:42 följande:

Det kan ju inte vara några problem att hitta en man. Jag skulle vara nöjd med att bara dia ett mjukt bröst och inget mer. 

Nja, det är något som jag vill göra själv och privat. Men bra att veta att det finns någon som skulle gilla det.
  • Anonym (My)

Tror inte att du på något sätt kan få till känslan på något sätt utan mjölk i tuttarna. man känner ju hur mjölken rinner till, hur bröstet är helt fyllt av mjölken och hur det töms. Det är ju mer det som känns än att barnet diar. 

Svar på tråden Suga på bröst - leksak