• Tyra myra

    Någon på andra sidan försöker kontakta mig!

    Har ett lite besynnerligt problem. Har under något år fått olika förnimmelser som jag inte kan förklara på annat sätt än att någon på andra sidan försöker få kontakt med mig. Oförklarlig  tobaks doft som jag känner igen, drömmar mm.

    Finns det någon som kan hjälpa mig att komma vidare? 

  • Svar på tråden Någon på andra sidan försöker kontakta mig!
  • Emiz
    Tyra myra skrev 2023-07-19 14:14:07 följande:
    Någon på andra sidan försöker kontakta mig!

    Har ett lite besynnerligt problem. Har under något år fått olika förnimmelser som jag inte kan förklara på annat sätt än att någon på andra sidan försöker få kontakt med mig. Oförklarlig  tobaks doft som jag känner igen, drömmar mm.

    Finns det någon som kan hjälpa mig att komma vidare? 


    Någon som har förmåga att få kontakt med andra sidan. Typ medium eller liknande?
  • Tyra myra
    Emiz skrev 2023-07-19 17:46:24 följande:
    Någon som har förmåga att få kontakt med andra sidan. Typ medium eller liknande?
    Har du tips på någon 
  • Oussama

    Du kan få förklaring för dina upplevelser antingen genom religion, eller psykologi. 

    Att få kontakt med "de på andra sidan" har jag inga råd för.

    Personligen skulle jag råda dig till att inte uppehålla dig med dessa tankar och sökanden, om inte i syfte att leta efter meningen med livet. 

    Lycka till min vän

  • Tyra myra
    Oussama skrev 2023-07-19 18:05:52 följande:

    Du kan få förklaring för dina upplevelser antingen genom religion, eller psykologi. 

    Att få kontakt med "de på andra sidan" har jag inga råd för.

    Personligen skulle jag råda dig till att inte uppehålla dig med dessa tankar och sökanden, om inte i syfte att leta efter meningen med livet. 

    Lycka till min vän


    Ja, du har nog rätt i att psyket kan spela oss spratt och frågan om vad som händer efter döden är omöjlig att besvara.  

    Det kan ju vara min egen hjärna/psyket som vill berätta något för mig men hur får jag reda på vad? 

    Har aldrig haft några psykiska problem och känner mig lite vilsen,
  • Emiz

    Har tyvärr inga tips på medium eller liknande. Vet inte heller om det är bra att försöka ta kontakt med "de på andra sidan". Svårt. 

Svar på tråden Någon på andra sidan försöker kontakta mig!