• Anonym (Besviken)

Vem tror man på?!

För tre dagar sedan fick jag ett meddelande på fb fr en helt okänd tjej. Hon skriver att hon och min kille har setts från och till i 3 år och att de ska ha legat m varandra förra fredagen. Hon skriver att hon aldrig känt så här för någon och att han ständigt finns i hennes bakhuvud. När jag tar upp det m min kille, så erkänner han att de plus en till festade och att hon sov i soffan men att de hade kyssts och att hon tog på hans organ, men att han sa nej. Min kille har ljugit om saker tidigare om jobb, körkort f att han skämdes att inte ha ngt av det.Ytterligare en person kontaktade  mig och försöker bekräfta den första tjejens story? 

Vem tror man på, hur går man vidare? Vi har varit ihop i 5 månader och min son älskar denna. 

• Svar på tråden Vem tror man på?!
  • Anonym (Lis)

Såklart jättesvårt att veta.

Antar att du och killen inte sågs den fredagen i fråga?

Hade hon några bevis? Meddelanden från honom tex?

iom att han ljugit innan så hade jag varit tveksam till det han säger nu.

• Anonym (Oj)
    Anonym (Besviken) skrev 2023-08-02 07:53:42 följande:
    Vem tror man på?!

För tre dagar sedan fick jag ett meddelande på fb fr en helt okänd tjej. Hon skriver att hon och min kille har setts från och till i 3 år och att de ska ha legat m varandra förra fredagen. Hon skriver att hon aldrig känt så här för någon och att han ständigt finns i hennes bakhuvud. När jag tar upp det m min kille, så erkänner han att de plus en till festade och att hon sov i soffan men att de hade kyssts och att hon tog på hans organ, men att han sa nej. Min kille har ljugit om saker tidigare om jobb, körkort f att han skämdes att inte ha ngt av det.Ytterligare en person kontaktade  mig och försöker bekräfta den första tjejens story? 

Vem tror man på, hur går man vidare? Vi har varit ihop i 5 månader och min son älskar denna. 

Ni har varit ihop i 5 månader och han har redan ljugit för dig?

Vad din son tycker är irrelevant i detta fall. 
  • Anonym (K)

Man tvärdumpar så klart! Han ljuger för dig och har dessutom varit vad jag anser är otrogen med bara det lilla han själv erkänner. Det finns säkert en stark historik med den där tjejen också, skit samma om hon spätt på lite grann men det där är problem man inte vill ha i sitt liv! Och du nämner din son, ta lite föräldraansvar där och dra inte in skit och relationsdrama i hans liv.

• Pixie99

Tyvärr förekommer det att tjejer anklagar killar för att ha gjort saker de inte har gjort. Det kan vara att man vill hämnas för någon gammal orätt, eller att man vill se till att ha personen för sig själv på ett primitivt sätt.

Men även bortsett från hennes historia, vore det för mig en röd flagg att han över huvud taget har festat med en för dig helt okänd tjej, sovit på soffan och kyssts. Jag förstår att andra kan ha andra minimikrav, men för mig personligen vore det helt oacceptabelt. Oavsett om de träffats innan, så är det inte en sak man gör om man är tillsammans med någon, i alla fall inte om man är exklusiv med varandra. Att han påstår att han sa nej vore för mig inte tillräckligt. I ett stabilt förhållande ska parterna kunna navigera sitt liv så att de inte ens hamnar i den situationen.

Detta kombinerat med hans historia med lögner, skulle få i alla fall mig, att börja se mig om efter utgången. 

• Anonym (hmmm)

Hmmm få se nu, du är ihop med en notorisk lögnare av rang men undrar fortfarande vem du ska tro på?

Svar på tråden Vem tror man på?!