• Anonym (Nyfiken 53)

Tänder på äldre mogna kvinnor

Ända sedan jag var yngre har jag fantiserar och tänt på äldre mogna kvinnor. Om jag skall onanera blir det därför ofta till bilder/filmklipp på äldre kvinnor. De får gärna vara naturliga i kroppen och det spelar heller ingen roll om de är smala eller kraftiga, rakade eller inte, bara de liksom jag älskar sex.
    Jag har varit med en äldre kvinna (granne) för ett antal år sedan och det var fantastiskt. Skulle gärna uppleva något liknande igen. Är sambo och hon känner till min fantasi och önskan och tillåter mig träffa någon om jag vill. Vi har själva nästan aldrig sex nuförtiden av olika anledningar. 
    Jag skulle gärna träffa någon som vill vara och njuta tillsammans med mig, en trevlig och sund 53 årig man utan krav på relation. Det måste väl finnas hemmafruar eller singelkvinnor som saknar sex liksom jag? Men var kan man finna normala kvinnor som liksom jag längtar efter njutning och närhet... 

• Svar på tråden Tänder på äldre mogna kvinnor
  • Anonym (??)

Är du 53? Vad menar du då med "äldre kvinnor"? 

• Anonym (Nyfiken 53)

Ja, precis, det blir ju mer och mer min ålder ju äldre jag blir... 🙃 Men säg 60 år och uppåt då.

• Miss Sunny
    Anonym (??) skrev 2023-08-02 09:08:12 följande:

Är du 53? Vad menar du då med "äldre kvinnor"? 

53, då är du nog tyvärr lite för gammal för oss 60+ som bara vill ha sex. Då vill vi leka av oss med unga, virila män. Jag är 60+, och har sällan nån över 40 i min säng.

Dt handlar om biologi. Oavsett hur mycket vår "pk-elit" vill radera könsskillnader och kastrera mannen, kommer hetero-kvinnor alltid att attraheras utav det maskulina eftrsom det finns en omedveten instinkt hos kvinnan att längta efter en stark maskulin man som kan skydda och ta hand om oss. Inga kvinnor attraheras av feminiserade män som liknar oss själva.

Jag (och många med mig) är så gamla att vi föredrar män som är män. Många utav oss är klara med äktenskap, och har utflugna barn. Ingen mens och gravidrisk längre, nu har vi sex bara för att njuta. Nu är det bara  hett begär, åtrå och hejdlös njutning som gäller. Och då vill vi ha yngre starka "hingstar" som kan ge oss just det.
  • Anonym (W)
    Miss Sunny skrev 2023-08-02 22:25:17 följande:
    53, då är du nog tyvärr lite för gammal för oss 60+ som bara vill ha sex. Då vill vi leka av oss med unga, virila män. Jag är 60+, och har sällan nån över 40 i min säng.

Dt handlar om biologi. Oavsett hur mycket vår "pk-elit" vill radera könsskillnader och kastrera mannen, kommer hetero-kvinnor alltid att attraheras utav det maskulina eftrsom det finns en omedveten instinkt hos kvinnan att längta efter en stark maskulin man som kan skydda och ta hand om oss. Inga kvinnor attraheras av feminiserade män som liknar oss själva.

Jag (och många med mig) är så gamla att vi föredrar män som är män. Många utav oss är klara med äktenskap, och har utflugna barn. Ingen mens och gravidrisk längre, nu har vi sex bara för att njuta. Nu är det bara  hett begär, åtrå och hejdlös njutning som gäller. Och då vill vi ha yngre starka "hingstar" som kan ge oss just det.
    De flesta kvinnor väljer äldre män oavsett ålder. Inget nytt.
  • Miss Sunny
    Anonym (W) skrev 2023-08-02 22:30:11 följande:
    De flesta kvinnor väljer äldre män oavsett ålder. Inget nytt.
    Skitsnack !
  • Anonym (W)
    Miss Sunny skrev 2023-08-02 23:36:38 följande:
    Skitsnack !
    Bara kolla på statistik på giftermål, men du kanske vill leva i din egen värld?
  • Anonym (??)
    Miss Sunny skrev 2023-08-02 22:25:17 följande:

Du och några till gör så, jag gör inte så. Har aldrig haft sex med någon som skulle kunna vara min son i ålder. Du gör självklart precis vad du vill och låter nöjd så keep going. Men kom inte och påstå att alla vi kvinnor tänker likadant. 
  • Anonym (Jösses)

En 53-åring som tycker att en kvinna som är 60 är "äldre och mogen".

Herregud.

Tycker du att en 30-åring är din jämlike då?

• Miss Sunny
    Anonym (W) skrev 2023-08-03 06:26:43 följande:
    Bara kolla på statistik på giftermål, men du kanske vill leva i din egen värld?
    Har inte pratat ett dugg om giftemål, läs vad tråden handlar om du.
  • Anonym (W)
    Miss Sunny skrev 2023-08-03 10:36:13 följande:
    Har inte pratat ett dugg om giftemål, läs vad tråden handlar om du.
    Som om det skulle vara noll samband..
  • Gbgkillen73a

Jag tänker att var och en får attraheras av de åldrar man vill. Utan att behöva diskutera vad som är vanligast respektive ovanligast. Olika preferenser är bara härligt. 

Jag undrar faktiskt också hur och var man lättast hittar "äldre" kvinnor (i mitt fall 55+)? Par och singlar ca 20-40 är vanligt förekommande på olika dejtingsidor. Men relativt få äldre kvinnor och par.  

• Anonym (Eva_real_1955)
    Anonym (Nyfiken 53) skrev 2023-08-02 09:12:45 följande:

Ja, precis, det blir ju mer och mer min ålder ju äldre jag blir... 🙃 Men säg 60 år och uppåt då.

Så ett ONS med en kort och trind 68:are skulle kanske vara OK!
Svar på tråden Tänder på äldre mogna kvinnor