Så ensam på jobbet
tillbaka på jobbet efter semestern, har haft detta jobb i ca ett års tid. Har hela tiden funderat mycket på hur jag egentligen ställer mig till denna lite speciella arbetsplats, och Energin dök direkt nu hör vid lunch. Känner mig så ensam, som om jag liksom inte är "rätt".
det är väl en sk creddig arbetsplats, och en spännande tjänst på många sätt. Men hierarkin är extrem.
det har redan efter semestern yttrat sig i att jag vid kick off AW knappt blir tilltalad, eller avbruten (gick därför hem tidigt), jag är inte tillräckligt gammal i gejmet antar jag. Nu vid lunch gick alla till vår stora och stimmiga personalmatsal utan mig. Sitter med två andra i min lilla sektion och skulle precis fråga om de skulle käka, men de hade redan hunnit gå ner.
Folk säger inte alltid hejdå osv. ofta frågar jag såklart om jag får slå mig ner, men inte alltid man orkar hålla på så. Går då istället ut, men det blir ju dyrt...
för mig är det obegripligt att alla liksom inte inkluderas, har aldrig varit med om denna kultur tidigare och jag känner mig så ensam!. Trivs ju med arbetsuppgifterna, men ärligt talat, hur länge hade ni stått ut? Min självkänsla är god, men det här ju liksom inget kul...