• DarkMessiah666

    Passar min röst till black metal?

    Hej

    Har planer på att starta ett black metal projekt. Jag är dock osäker ifall min röst passar till musiken. Vad tycker ni? 
    Låter det bra? 



  • Svar på tråden Passar min röst till black metal?
  • Anonym (Jadå)

    Ja, visst det tycker jag.
    Kör på! Lycka till!

  • flygrl

    Bara inne kort från jobbet men...jaaa, det låter ju skitbra imho. Bra growl! Är det tänkt du ska ersätta Mortuus i Marduk eller? 😮

    Och jag lyssnar faktiskt en del på black metal och annan hårdare metal även om jag ibland i forumet satt etiketten hiphopbrud på mig själv. Så jag är lite insatt i genren. 😉

  • Anonym (Jadå)
    flygrl skrev 2023-08-03 15:34:04 följande:

    Bara inne kort från jobbet men...jaaa, det låter ju skitbra imho. Bra growl! Är det tänkt du ska ersätta Mortuus i Marduk eller? 😮

    Och jag lyssnar faktiskt en del på black metal och annan hårdare metal även om jag ibland i forumet satt etiketten hiphopbrud på mig själv. Så jag är lite insatt i genren. 😉


    Själv är jag en allätare av rang. Just Black Metal är kanske inte högst upp för mig inom metal, men jag kan uppskatta talang/effort när jag hör den.

    Håller med! Låter bra!! :)
  • flygrl
    Anonym (Jadå) skrev 2023-08-03 16:00:23 följande:
    Själv är jag en allätare av rang. Just Black Metal är kanske inte högst upp för mig inom metal, men jag kan uppskatta talang/effort när jag hör den.

    Håller med! Låter bra!! :)
    Jag lyssnar också på olika sorters musik som pop, metal, jazz, klassiskt osv. Allt som är bra är bra. Sen är väl hiphopen speciell för mig då jag dansar och bla. medverkat i ett par hiphop-videos.
    Kul att vi är överens om att TS är riktigt bra! 😉
  • Anonym (Oj! Nej!)

    Nej!! Men vet inte om det är för att jag tycker att musiken eller rösten är fruktansvärd. Kanske det är bra för en Metal-älskare.

Svar på tråden Passar min röst till black metal?