• Anonym (Suga)

    Omröstning för män. Skulle en man få suga er kuk?

    Ni män som ser er som hetero, som ligger med kvinnor och blir kär i kvinnor, skulle ni kunna tänka er att ta emot en avsugning från en man som ser bra ut? Om ni var riktigt sugna?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Omröstning för män. Skulle en man få suga er kuk?
  • Mimmi P

    En fråga bara.

    Om man vill ha sex med någon av egna könet så är man väl inte heterosexuell? 

  • Anonym (Sommar)
    Mimmi P skrev 2023-08-04 10:42:08 följande:

    En fråga bara.

    Om man vill ha sex med någon av egna könet så är man väl inte heterosexuell? 


    Fast just en avsugning är inte som sex där båda deltar och tänder på varandra. Säg att du har en bindel för ögonen och får en avsugning av en man, men det vet du inte. Är man då bög?
  • Anonym (J)
    Mimmi P skrev 2023-08-04 10:42:08 följande:

    En fråga bara.

    Om man vill ha sex med någon av egna könet så är man väl inte heterosexuell? 


    Exakt
  • Anonym (Binyfiken)

    Jag skulle säga att jag inte är bisexuell, men jag kan tänka mig begränsat sex med män. Men jag kan inte bli kär i en man, skulle inte vilja leva ihop med en man. Inte sitta och hångla med en man men gärna suga av eller bli avsugen.


    Så man kan kanske säga att jag är heteroemotionell. Starka kärlekskänslor kan jag bara utveckla för kvinnor, inte män.

  • Anonym (Tant Grön)
    Mimmi P skrev 2023-08-04 10:42:08 följande:

    En fråga bara.

    Om man vill ha sex med någon av egna könet så är man väl inte heterosexuell? 


    Jag har haft sex med mitt eget kön. Men jag har inte blivit  kär eller kan tänka mig att leva tillsammans med en annan kvinna. Vad räknas det som?
  • Anonym (Engelska)

    Det kan ju vara en MMF eller MFF. 
    Leken gör väl att alla med på ett eller annat håll, eller hur ? 

  • Anonym (Sexuell)
    Anonym (Binyfiken) skrev 2023-08-04 11:59:22 följande:

    Jag skulle säga att jag inte är bisexuell, men jag kan tänka mig begränsat sex med män. Men jag kan inte bli kär i en man, skulle inte vilja leva ihop med en man. Inte sitta och hångla med en man men gärna suga av eller bli avsugen.


    Så man kan kanske säga att jag är heteroemotionell. Starka kärlekskänslor kan jag bara utveckla för kvinnor, inte män.


    Är som dig och jag kallar mig själv bara för sexuell kort och gott.  
  • Mimmi P
    Anonym (Sommar) skrev 2023-08-04 10:47:51 följande:
    Fast just en avsugning är inte som sex där båda deltar och tänder på varandra. Säg att du har en bindel för ögonen och får en avsugning av en man, men det vet du inte. Är man då bög?
    Jag skulle nog säga att båda deltar om jag skulle slicka en tjej eller bli slickad av en tjej.

    Frågeställningen var inte om man var omedveten om vem som ger en oralsex. Frågan var om du som man ville bli avsugen av en man.
Svar på tråden Omröstning för män. Skulle en man få suga er kuk?