• Upplevelse94

Tjejsex och trekant

Hej! 
    Long story short: är en tjej 28 år gammal som vill utforska min bi sida och vill hitta rätt tjej som kan tänka sig va med. Jag är gift och har senaste tiden fantiserat om att bjuda en till tjej för att njuta av sex tillsammans, tänder på tanken att se en annan tjej med min man. 
    Jag läste om att man kan hitta en tjej på BC så har jag skapat ett konto men har tyvärr inte lyckats hitta en som passar. Är det nån annan tjej som har haft samma fantasier? Finns det ett bättre sätt att hitta en tjej för att ha roliga stunder med än BC?

• Svar på tråden Tjejsex och trekant
  • Anonym (Erfaren_man)

Efterfrågan på tjejer som vill ha sex med par är väldigt stor. Det finns dock väldigt få sådana tjejer, så konkurrensen om dessa är stor. 

Störst chans är om tjejen i paret (i detta fall du) har en lämplig väninna som kan tänkas vara intresserad. 

• Anonym (Nej)

Mitt råd är att hyra en prostituerad istället, ni vill ju ändå ha en slags sexleksak.

Alternativt så letar du upp en tjej själv istället och låter bli att blanda in din man i det hela.

• Upplevelse94

Tack för svaren! Nej föredrar en tjej som vill att göra det, inte att få betalt för det. Sen är det min fantasi att ha trekant därför riktade min fråga till kvinnorna om nån annan har haft samma och vad de har gjort.

• Anonym (Lisa)

Jag hade samma längtan att få testa med en tjej och även se min kille med en annan tjej. Att "övertala" min kille till det var ju inte så svårt, att hitta en annan tjej som ville var värre. Vi letade länge utan att hitta nån som passade. Efter ett tag berättade jag det för min kompis. Då visar det sig att hon också var nyfiken på tjejsex men egentligen aldrig gjort något åt saken. För att göra en lång historia kort så bestämde vi oss för att prova med varandra och att killen skulle få titta på. Killen ville mer än gärna titta på vilket jag nog var lite tveksam till innan jag frågade. Jag är ganska liten, kort och har små bröst. Killen gillar porr med tjejer som är petite. Min kompis är precis tvärt om. Hon är lång, mullig och har riktigt stora bröst. Hon är nog 7-8 cm längre än min kille och väger säkert 20 kg mer. Jag har alltid tyckt att hon är vacker men har väl inte tänkt på henne sexuellt tidigare. 
    Killen fick iaf titta på och kuken åkte fram. Till slut var jag och min kompis sugna på kuk så han fick va med iaf. Visar sig att killen även tänder på stora tjejer. :)
    Nu har vi tre sex tillsammans iaf 2-3 ggr/v. 

• Upplevelse94

Hej Lisa!
    Medan jag läser trodde jag att det inte blev en happy ending men vad bra att ni har det så nu. Det är ju en del av det att hantera ens svartsjuka känslor när man har väl bestämt. Tackar att du delar med dig. Har tyvärr ingen väninna som är singel och kan tänka sig det.
    Hur känns det nu för dig? Blir du mer sugen av tjejsex eller trekant?

• AAAnonymgrabb

Känns inte som det borde vara jätte svårt? kanske det är? Om du har en stilig karl så blir det ännu lättare. Men va fan be någon av dina singel vänner typ? Gå ut o ragga upp en tjej tillsammans eller något sånt. Jag vet inte, bara skriver lite haha

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Nej)
    Upplevelse94 skrev 2023-08-05 21:35:41 följande:

Tack för svaren! Nej föredrar en tjej som vill att göra det, inte att få betalt för det. Sen är det min fantasi att ha trekant därför riktade min fråga till kvinnorna om nån annan har haft samma och vad de har gjort.

Är ju liksom i stort sett inga som vill göra det du efterfrågar, finns inte så många unicorns, så därför betalsexvarianten. Och kvinnor som vill ligga med andra kvinnor finns det gott om men utan inblandning av en man.

Ett råd är att vara ärlig med upplägget direkt om ni kollar på t ex tinder. Dom kvinnor jag matchat med där ryker direkt om dom plötsligt kommer på att dom visst har en man och nämner att han kan väl få följa med? 
  • Anonym (Provat)

Jag är lite halvbi och hade trekant med ett par på swingersklubb. Det är nog där man kan ha tur om det råkar vara en ensam tjej där, som jag var. 

• Anonym (Lisa)
    Upplevelse94 skrev 2023-08-06 12:02:09 följande:

Hej Lisa!
    Medan jag läser trodde jag att det inte blev en happy ending men vad bra att ni har det så nu. Det är ju en del av det att hantera ens svartsjuka känslor när man har väl bestämt. Tackar att du delar med dig. Har tyvärr ingen väninna som är singel och kan tänka sig det.
    Hur känns det nu för dig? Blir du mer sugen av tjejsex eller trekant?

Jag  är rätt nöjd med det upplägg vi har. Det är vi tre som har sex med varandra. Ibland är det bara jag och min kompis men för det mesta alla tre. Min kille och min kompis har haft sex ensamma några gånger, vilket jag tycker är upphetsande. Jag och min kille har naturligtvis sex själva också. Vi tar inte in nån mer just nu iaf.
Svar på tråden Tjejsex och trekant