• Anonym (Squash)

    Ta upp frågan med frun

    Är man o gift. Har nyligen införskaffat en butplug som jag testat några gånger då jag varit för mig själv och tycker det är nice, känns skönt att ha något där bak plus att den trycker på prostatan på ett sätt så att jag kommer hårdare. 


    Har en önskan att involvera detta element i vårt gemensamma sexliv också, tex ha den inne när jag sätter på henne, men jag vet inte hur jag ska ta upp det.
    Är lite orolig att hon ska tycka jag är lite gay som tycker om att ha nåt uppstoppat i stjärten.  

    Jag är i övrigt ganska typiskt manlig av mig, gillar att styrketräna, att grilla och ta en öl med grabbarna osv. samt har ett typiskt manligt jobb. 

  • Svar på tråden Ta upp frågan med frun
  • 07Angel07

    Ta upp frågan med din fru bara och förklara precis som du gjorde här, att det är din önskan och för din njutning. Finns många som vet om att killar gillar att ha något där pga deras p-punkt?

    Sen är det inget ?gay? med det, kvinnor OCH män blir påsatta därbak, bara för man har analsex eller gillar att bli pillad Där betyder inte man är gay. Utan är bara en vanlig sex förm!

    Lycka till! 

  • Anonym (Hehe)

    Om hon tycker att det är konstigt så är det inte värre än att stimulera en klitoris eller g-punkten. Det är bara placeringen som är lite lustig på er män x) Men man är inte gayish bara för att man gillar att få prostatan stimulerad.

  • Anonym (My)

    Hur ska hon tycka att du är gay? Du är ju gift med henne.

    Du säger precis som det är. Att du njuter av anal stimulans och skulle vilja testa en leksak för det medan ni har sex.

  • Anonym (Anal njutning)

    Jag hade samma fundering för några år sedan. Har i flera år stimulerat min anal och prostata när jag onanerat. Visste inte heller hur jag skulle berätta det så jag gjorde istället så att jag började smeka kring analen i samband med sex. 


    I början kanske jag smekte pungen och i samband med det närmade jag mig anus och började smeka där. En annan gång gjorde jag samma sak men då kanske jag gick ännu längre och stoppade upp ett finger. Min fru tyckte om att se min njutning. Allt eftersom blev det mer, glidmedel och fler fingrar och jag visade att jag ville ha analen stimulerad. Idag har jag både pluggar och dildo i rumpan vid sex. Min fru älskar när jag får mina starka orgasmer! 

  • Anonym (Vivi)
    Anonym (Anal njutning) skrev 2023-08-08 10:22:15 följande:

    Jag hade samma fundering för några år sedan. Har i flera år stimulerat min anal och prostata när jag onanerat. Visste inte heller hur jag skulle berätta det så jag gjorde istället så att jag började smeka kring analen i samband med sex. 


    I början kanske jag smekte pungen och i samband med det närmade jag mig anus och började smeka där. En annan gång gjorde jag samma sak men då kanske jag gick ännu längre och stoppade upp ett finger. Min fru tyckte om att se min njutning. Allt eftersom blev det mer, glidmedel och fler fingrar och jag visade att jag ville ha analen stimulerad. Idag har jag både pluggar och dildo i rumpan vid sex. Min fru älskar när jag får mina starka orgasmer! 


    Win Win - skönt och bra för er båda! Tungan ute
Svar på tråden Ta upp frågan med frun