• Naniiis05

Hur hittar man en tjej för trekant?

jag har sätt på andras tråder om samma fråga men den tråden är gamla och jag har redan prövat det dem tipsade om???? 
    Min kille och jag vill testa nått nytt och han fyller år nästa månad så tänkte att överraska han med en 3 kant? Men det är ju helt omöjligt typ att få tag på tjejer, nu fattar jag hur tufft killar har det hahaha.
    Jag är en 18 årig ung tjej och min kille 20 men det verkar som att människor inte vill testa så mycket nu för tiden? Har nån något tips på hur man kan lösa det här? 

även så skulle jag inte ha problem med att se han ligga med en annan tjej framför mig men det känns som att tjejen inte skulle va  bekväm direkt om jag sitter och glor som en pervers gubbe? Nån som har vart med och sätt sin partner ha sex? Hur gick det till och gick allt bra? 

• Svar på tråden Hur hittar man en tjej för trekant?
  • Anonym (t)

Tänk på att tjejen inte ska vara ett objekt ni tar in i erat sexliv utan en person som vill få egen tillfredsställelse.  Unicorns är ovanliga av bra skäl.

• Naniiis05

Nej självklart så skulle vi ju behandla henne med fullt respekt och så hon också är nöjd och bekväm med allt och kan ha en mys kväll med oss❤️  Och om allt går bra så kanske man kan inleda det till ett poly  förhållande. Men Det skulle vara kul att få överraska min kille och jag själv är bisexuell och hade Inte haft några problem att träffa en tjej. men mitt fokus är mer åt det jag skrev och sen det som händer det händer😊

• Anonym (t)

Läste din TS igen och du t.om framställer det som en present...Vilket gör henne mer objektlik. Han är alltså inte ens involverad i sökandet. Sen drar du vidare till poly???

• 07Angel07

En fråga som slog mig: har du pratat med din kille om att göra något sånt här tidigare? Tänker så inte han blir överraskad 😅

Det borde inte vara så svårt, på Tinder o andra dejtingappar finns många som går med på sånt. Sen har du studentannons.se där du kan lägga upp även Darkside om ni skaffar konto där eller frågar rakt ut någon här som kan känna sig manad o skriva ett meddelande med intresse!

lycka till ! 

• Naniiis05

Ja vi har pratat om det innan hahaha. Fast då var det mer han som ville och jag va inte så intresserad då. Sen så har jag pratat lite med han om det igen om vad han tycker om det osv

på tinder så har det vart helt dött, men jag får prova det du skrev😊 Tack så mycket!

• Naniiis05

Men anonym vad är det du vill komma fram till? Jag ber om ursäkt om du ser det på det sättet och att jag kanske förklarar mig väldigt dåligt. Det är bara att jag är ny på allt det här och ser det på ett utbrett sätt, det som händer det händer väll därifrån, men jag är öppen ifall det skulle ledas till mer i framtiden, jag har ju pratat med han om det men Han viste inte direkt innan att jag själv planerade på att vi kunde ha det och han tänkte mer att jag bara va nyfiken och sen hade han sin aning och förstod sen att jag har nått i kikaren, vi Har Redan pratat om våra regler osv. Sen tvingar jag ingen och det är inte som att jag använder mig själv som ett objekt bara för att jag själv vill va en del av ?presenten?  Om det finns nån tjej som går med på det och tycker att det låter kul och vi pratar ut om det och att allt känns okej för allas håll så är det inte som att vi utnyttjar nån? Sen om jag ens hittar nån så tar man det därifrån.  Vet inte om jag fortfarande är väldigt otydlig men jag försöker va så tydlig jag bara kan😊  

Svar på tråden Hur hittar man en tjej för trekant?