• Anonym (Signerad anonym)

    Har du köpt en sexleksak till din partner?

    Jag är rätt övertygad om att det oftast är män som köper sexleksaker till sin kvinna än tvärtom. Alltså...en sexleksak som i huvudak är avsedd för partnern och inte för båda. Jag fattar att många sexleksaker kan vara avsedda för båda men i när det gäller enbart för den ena så är det ofta män som köper för kvinnor. Hur ligger det till här på forumet?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du köpt en sexleksak till din partner?
  • Freddie K

    En gång köpte jag en dildo till mitt ex, men hon gillade den mer än mig. Skäms


    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Petta)

    Köpte en för många år sedan till min dåvarande sambo. Det var en riktig värsting 25cm lång och riktigt fet. Det var mest på skoj, hon fick in hela plus att jag trängde in min också. Detta gjorde vi om...ofta.

  • Anonym (Hmmm)

    Vi har en leksakslåda som vi fyllt på tillsammans.
    Vi köpte ett fjärrkontrollerat ägg som vi trodde på men .... näää
    Vi köpte också en siloconpiska, hon var helt emot från början ... men vilken jävla hit det var- Klart mest använd i leksakslådan Cool

  • Lillkillen

    Jodå, men en tidigare sambo låg vi ofta i sängen på kvällarna och bläddrade i postorderkatalog med sexleksaker, min dåvarande sambo pekade och önskade, och jag köpte!  


     

  • Anonym (Jo då)

    Vi båda köper det vi tillsammans vill ha eller kan tänka oss att prova. Känns lite halvt risky att bara köpa något som kanske inte uppskattas. Leksaker är till för att användas, inte till för att de ska damma i en låda 😄

    leksakerforvuxna.wordpress.com/

  • Anonym (Köpt)

    Jodå har köpt till alla mina tjejer jag har haft relation med , en av dem har köpt en sak till mig men köpte samtidigt en åt sig själv då 
    Hon använder den aldrig på mig , jag använder alla som jag har köpt åt henne och hon njuter av dem ordentligt.
    Så stämmer nog att tjejer inte köper sexleksaker åt sin kille för det mesta 

  • Anonym (Iris)

    Har köpt leksaker till nästan alla mina partners. I alla fall alla jag varit i en seriös relation till. Har varit lösvaginor, prostatavibratorer och en del annat.

  • Aixam

    Köpt til frun en vinerande dildo! Den har konkuerat ut mig!
    Hon bad mig köpa en till som hon gav till sin skilda syster.

  • Anonym (Morw)

    Köpte en bullet till min fru för många år sedan hon tyckte den var för intensiv.

    Kanske man skulle investera i nått nytt Skrattande

Svar på tråden Har du köpt en sexleksak till din partner?