Har en del erfarenhet angående detta och har levt så i mitt förra förhållande till och från. Precis så som du skriver så kan det byggas upp mycket undertryckta känslor som ibland behöver få komma upp till ytan. Jag valde att skriva av mig av det som ibland ville få utlopp. Jag är man och i mitt förra förhållande så levde jag med en väldigt sensuell och sexuell kvinna, vi utforskade varandra och även många av varandras fantasier. En gång i en speciell miljö vi befann oss i så kändes det plötsligt helt naturligt för mig att jag inte kunde bara behålla denna sexuella varelse bara för mig själv. Detta blev vid särskilda tillfällen en naturlig sak, vi turades om att boka in trevliga hotell i städer vi inte varit i förut. Sen raggade vi mer eller mindre tillsammans ofta för att få med oss en extra man med oss upp på rummet. Långt ifrån alla gånger var vi lyckosamma men då hade ?pirret? gjort oss så upphetsade att vi hade fantastiskt härligt och frigjort sex tillsammans. Vid ett tillfälle i Uppsala på hotell så kom hon till mig och hade hittat en man hon ville ha men han ville inte alls dela henne. Ledde till en del diskussioner mellan oss så klart men till slut senare på kvällen så gav jag med mig och sa att jag inte äger henne så om hon känner så starkt för detta så tänker jag inte stoppa henne men att jag heller inte visste vad detta kunde få för konsekvenser för vårt förhållande. Efter ett tag så var hon borta, när vi sedan träffades igen så sa hon som det var. Hon hade tagit med mannen upp till vårt rum och hon berättade allt som hänt. Han hade visat sig inte vara någon sexatlet eller uthållig så det hade varit över fort men hon hade känt sig upphetsad och närmast berusad över att jag satt några våningar nere i baren och visste om det hela. Kanske var det den korta tid hon var borta, hennes ärlighet eller den mannens oförmåga som gjorde att jag inte bröt ihop. Hur som helst så kände vi båda att skulle detta provas fler gånger så ville vi båda att jag skulle vara med i rummet även om jag inte skulle delta. Detta hände vid tre tillfällen?ofta så diktade vi ihop en historia redan i bilen att jag tyvärr blivit oförmögen via ett ingrepp men jag ville så gärna få se henne njuta. Detta var nog det som gjorde succé, killarna tyckte att de gjorde oss en god gärning. Allt detta var ju fantastiska spännande händelser men jag märkte efter ett tag att det till slut började tära på mitt psyke och jag började fundera på hur vi skulle ta oss ur det hela. Det hela slutade lite märkligt med att vi hade en trekant med en av hennes vänninor, akten fungerade och var bra men någon vecka efter så visade det sig att hon hade svårt att komma över att jag njutit av en annan kvinna och hade svårt att få bort bilderna av det från minnet och det störde henne. Hon kom aldrig över det och detta störde förhållandet så pass att det till slut rasade samman. Idag är vi i varsina nya ?vanliga? förhållanden. Vi har lite mess/mail kontakt då och då och har väl hjälpt varandra att bena ut vad som hände så att vi idag mår bra i våra respektive förhållanden.