• reserverad

Parfym eller ej? Vad gillar killen?

Hejsansvejsan!

Jag undrar om era man/killar gillar nar ni inte har parfym battre an nar ni har parfym? Ehhh, forstar ni vad jag menar? Tycker han battre om er egen doft alltsa eller vill han att ni har lite parfym?
    Jag forutsatter att alla ar hela och rena forstas.

Sa ja, vilket tander han mest pa?

• Svar på tråden Parfym eller ej? Vad gillar killen?
  • Tussen77

Min man köpte en dyr parfym i present till mig som jag var med och valde och den har jag på mig när jag ska vara 'fin'. Men i vanliga fall har jag bara deo och en bodylotion som luktar gott, men ganska svagt. Han säger att han föredrar mig som jag är naturligt, men tycker om jag att har parfym vid speciella tillfällen.

• piink

jag är väldigt "luktig av mig" haha. vet hur det låter. men gillar dofter.

Min pojkvän gilar när jag doftar lagom. till vardags har jag på mig deo och någon mild parfym. gillar ck one. änvänder mycket billig parfym till vardags.

ibland räker det med en gott doftande lotion eller duschcreme med någon go doft i..

• reserverad

Knuffar liv i en dod trad. Det maste val finnas fler asikter eller?

• Gissella Star

vET INTE RIKTIGT, MIN KILLE tycker nog mer om min naturliga lukt men jag har parfym på mig varje dag, iallafall sprutar jag på lite varje morgon.......

• Nika75

Min pojkvän gillar parfym, men i lagom dos. Och precis som jag själv tycker han att nytvättat hår eller en nyduschad kropp luktar minst lika gott.

• Trossens mamma

Min kille struntar nog tyvärr i vad jag luktar efter de snart 7 år vi har ihop   helt seriöst

*Stolt mamma och Ålänning*
  • Nattsaga

Min sambo gillar mig mer neutral än massa parfym

• Nicke

Jag gillar perfym på tjejen. Ingen dusch alltså utan sådär lagom.
    På stan känner man ofta parfymer och då brukar man stöta på samma även där och då är det lätt att tänka på den man älskar. ;)

• Trossens mamma

Fast jag tycker om å lukta gott. inte stinka gott utan dofta gott lagomt.

*Stolt mamma och Ålänning*
  • bettyboopan

Stark parfymdoft är det nog inte så många som gillar, men typ någon gott doftande body lotion slår nog aldrig fel

Svar på tråden Parfym eller ej? Vad gillar killen?