Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Sannicka

Önskar smärta vid intrång

Precis som min rubrik säger, så är jag en person som tänder på smärta, men jag vill såklart inte råka skada mig eller så, framför allt är min pojkvän såklart orolig för detta, han är modell större där nere.

vi har pratat om att han ska prova tränga in i mig när jag är torr, men att han använder glidmedel på sig själv, någon som har provat detta/vet som det funkar att tränga in i någon som är torr med glidmedel på kuken?

tacksam för alla svar, vill ju göra detta safe men också så att jag får vad jag vill ha

• Svar på tråden Önskar smärta vid intrång
  • Pixie99

Blir du upphetsad av situationen, så kommer du att bli våt. Om han dessutom använder glidmedel på sin penis, så skapas det ändå en lubrikation vilket gör att ni i princip kommer att genomföra ett vanligt samlag,

Att vara helt torr i slidan betyder att kvinnan inte är sexuellt upphetsad. Att i alla fall tränga in kommer visserligen att orsaka obehag och kanske även smärta vilket du efterfrågar, men kan väldigt lätt även leda till att du får blödande sprickbildningar på insidan av slidan vilka sedan kan inflammeras av bakterier och orsaka mycket lidande av ett slag som du kanske inte finner erotiskt. Du kan jämföra det med att stoppa upp en valnöt i näsborren. Det lär göra ont som fan men utan att det är  särskilt sexigt.

• Nicke989

Jag har grov kuk och tar det alltid försiktigt när jag ska tränga in, både för kvinnans skull och för min egen skull. Det gör ont i kuken om jag försöker tränga in för snabbt och om det inte är tillräckligt fuktigt. Jag tycker det blir skönt först efter en stund, när hon hunnit vidga sig.
    Hur din kille upplever det kan bara han svara på, men det kanske gör ont för honom också och det kanske han inte gillar.

• Mariekexet68
    Sannicka skrev 2023-08-13 10:04:11 följande:
    Önskar smärta vid intrång

Precis som min rubrik säger, så är jag en person som tänder på smärta, men jag vill såklart inte råka skada mig eller så, framför allt är min pojkvän såklart orolig för detta, han är modell större där nere.

vi har pratat om att han ska prova tränga in i mig när jag är torr, men att han använder glidmedel på sig själv, någon som har provat detta/vet som det funkar att tränga in i någon som är torr med glidmedel på kuken?

tacksam för alla svar, vill ju göra detta safe men också så att jag får vad jag vill ha

Med respekt för dina känslor, men om du tänder på det kommer du väl att bli blöt ganska snabbt ändå?
Svar på tråden Önskar smärta vid intrång