Träning i Malmö
Jag skulle behöva lite råd och tips på träningställe i Malmö! Funderar på att välja Forum.. någon här som tränar där och kan rekommendera stället? Eller är det någon som har andra bra tips?
Jag skulle behöva lite råd och tips på träningställe i Malmö! Funderar på att välja Forum.. någon här som tränar där och kan rekommendera stället? Eller är det någon som har andra bra tips?
Hej!
När jag bodde i Malmö gick jag på Friskis & Svettis, de har brett utbud av träningsformer och man behöver inte va supersminkad och ha skitsnygga kläder när man går dit. Tror också att de är billigare än många andra... Nya lokalerna på Heleneholm e jättefräscha och anläggningen ute på Ön är jättefin. Parkmöllan är också helt OK, men ligger en trappa ner så det är inga fönster. Kolla på www.friskissvettis.se/malmo
Hoppas du hittar nåt ställe som du gillar!
jo jag har faktiskt tränat lite ute på Ön, men jag tycker det är i andra änden av stan och kanske inte känns lika motiverat då, så det är därför jag funderar på Forum som i princip ligger på vägen hem från skolan!
Jag har tränat på Forum.
Alla jag känner tränar på Forum.
Min man är på Forum varje dag nästan.
Så det är nog bra.
Jag tyckte väl inte det var supertoppen. Instruktörerna är bra, men inte sjukgymnasterna. De anställda är tillmötesgående o trevliga. Det är rätt fräscht (fast jag vet att många har klagat på att det är dammigt o så).
Tränar man där på kvällen så är det många som är där mer för att mingla o visa upp sig än för träningens skull. Fast det är egentligen hopplöst att vara där efter 18, för det är så trångt.
Det är rätt viktigt att vara snygg på Forum.
Jag körde Body Balance o sånt också o det var jag helnöjd med!
Det är min uppfattning.
Tack för dina synpunkter... blev nog lite avskärckt av Forum nu om det är så som du beskrivet det att alla går och visar upp sig och att det är viktigt att vara snygg när man ska träna....
Alltså; det var MIN uppfattning.
Andra tycker med säkerhet annat...
Du vet om att du kan få två testgånger där, om du går in o säger till att du funderar på att börja träna där? Så kan du kolla själv, menar jag...
jo jag vet om att man kan få testa på biljetter!
Jag har tränat på Sats vid Hansa. Tycker det var helt ok, många olika sorters människor! Både sådana som tränar i "finkläder" och andra som inte bryr sig hur de ser ut när de tränar! :) Nautilus ska oxå vara jättebra! Har jobbarkompisar som tränar där och de är helnöjda!! :)
Oki... vet du ungefär vad det kostar på sats?
har oxå tränat på SATS, men det är svindyrt tror det ligger på 6000:- totalt med medlemsavgift för ett år. Men iof dom har ju barnpassning. Jag tränar på Ön, trivs jättebra. Gillade inte SATS mest pga svårt att hitta parkering och det kändes som om det bara var folk som ville visa upp sig, men dom kommer man nog aldrig ifrån
Oj då... undra om det blir billigare om man är student?
Annars får det bli friskis ändå, men då behöver man nästan busskort för att kunna ta sig till Ön...
Hej igen!
Parkmöllan F&S ligger ju vid folkets park (Barkgatan)... det är ju närmare än Ön. Men det är kanske också avigt för dig, beror ju på vad du bor och går i skolan ju...? Jag hade turen att bo i samma hus som F&S parkmöllan när jag bodde i Malmö
Kickson:
Jo Parkmöllan ligger bättre till än Ön för min del! Bor vid Värnhem, men har skolan ute i Västra Hamnen... men som det ser ut nu så kommer det bli Friskis ändå!
friskis & svettis parkmöllan. Underbar personal och lokal
Darling1.
Sats kostar 400 kr i månaden och då får man träna vilka pass man vill, hur mycket man vill!
LinganLotta:
Oki.. det var ju faktiskt ett helt okej pris!
Har idag införskaffat mig träningskort på Sats! 369:- i månaden för studenter helt okej tycker jag!