• Dal man

Stay ups eller strumpbyxor ?..? gillar ni mest

Blir tjejer/kvinnor kåta av att ha stay ups el strumpbyxor på er el är det bara en grej för vissa män som mig som älskar synen av ben o fötter i nylon blir knäsvag när jag träffar nya kvinnor o dom har härliga nylonstrumpor på sig,har en stark fetish på det gärna lite glansiga strumpor o vackra (rena fötter) annars är fötter äckliga,välvårdade med fina rödmålade tånaglar,vill gärna höra av er tjejer om ni använder nylonisar ofta,kanske rent av har ni det på er nu,vad säger ni män ? gillar ni det jag beskriver,har ni kanske tur att ha en kvinna som använder nylon,berätta gärna om det..

• Svar på tråden Stay ups eller strumpbyxor ?..? gillar ni mest
  • Anonym (Lol)

Ja alla blir kåt av sina nylonstrumpor. Det är därför de används. Å för att vara sexiga för alla män. Det är viktigast. Vad trodde du? 

• Anonym (Ööö)

Nä, jag har på mig strumpbyxor för att inte frysa om benen när jag har kjol eller klänning, inte för att jag känner mig sexig i det. Det är rätt obekvämt egentligen då dom lätt kasar ner eller rullar sig i midjan.

nej jag har inte stay-ups så ofta då det är ännu mer obekvämt med geleklibb grejen runt låren och lårskav.

• Anonym (?)

Tror det är mest för hennes skull

• Anonym (Nyfiken)

Nåt sånt här som du tänker dig Glad

• Dal man

haha du kan väl inte bära upp nåt sånt,varför svara så korkat ? är väl inget fel att jag o säkert hälften av alla män går igång på kvinnor som bär stay-ups tex,vilket jag tycker är det sexigaste som finns i klädväg,kvinnligt framför allt,men manska passa i det också,en väldigt överviktig kvinna ser inget vidare ut med tjocka ben,vader svullna fötter mm det går iaf inte jag loss på,misstänker att du är ngt kikn med ditt korkade svar.trevlig kväll-{#emotions_dlg.djavulsk}

• Anonym (Stay-ups är snyggt (men))

Jag tycker stay-ups är snyggt men det är något med materialet (samma med strumpbyxor) som känns fel och blääääh att ha på sig. Jag kan ha leggings utan problem men inte strumpbyxematerial.

Men jag skall öva på det samt lära mig gå i högklackat för jag vill ha det när jag gifter mig. Ja inte bara stay-ups och högklackat givetvis utan klänning med.

• Anonym (Nyfiken)
    Dal man skrev 2023-08-15 23:43:44 följande:

Ja det såg trevligt utKyss

• Anonym (Nyfiken)
    Dal man skrev 2023-08-16 11:54:47 följande:

Åhh vad härlig bildTungan ute

• Anonym (Snyggmorsa)

De är väl klart att man känner sig lite extra sexig i stayups, speciellt när jag vet hur mycket min man tändet på det.

• Anonym (?)

Min gumma brukade köra kjol, stay-up och inga trosor ibland när vi skulle träffas.
    Hon messade bild på strumpor och kjol - och jag fattade inte att hon var utan trosor.... hahaha, jävla pucko man kan vara!

• Anonym (Snyggmorsa)
    Anonym (?) skrev 2023-08-16 16:47:43 följande:

Min gumma brukade köra kjol, stay-up och inga trosor ibland när vi skulle träffas.
    Hon messade bild på strumpor och kjol - och jag fattade inte att hon var utan trosor.... hahaha, jävla pucko man kan vara!

Inte längre?
    Älskar hur tänd mannen blir när jag går så
  • Anonym (?)
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2023-08-16 17:01:00 följande:
    Inte längre?
    Älskar hur tänd mannen blir när jag går så
    Inte längre .... klimakteriet hat slagit till tyvärr.....
  • Anonym (Baben)

Jag burkar ha på mig strumpbyxor för att inte frysa om benen på vintern 

Svar på tråden Stay ups eller strumpbyxor ?..? gillar ni mest