• Johnnyboy123GG

    Mitt barn vägrar sova, skyller på bajsnödig

    Hej! jag är 15 men kommer skriva som om jag vore min far, vi behöver hjälp. 


    Jag har 1 dotter (14), 2 söner (15) o (3)
    när jag ska lägga min minsta så blir han hysterisk, han säger ?jag vill bajsa!?. Detta respekterar vi pga att han ibland faktiskt bajsar. Men oftast så går han och vill vara själv (vill bajsa i fred) och leker med sina bilar. efter ett tag så kollar jag till honom om han har/håller på att bajsa, man kan inte riktigt se på han om han har/håller på/eller ska bajsa. (Usch ?bajsa? är ett så äckligt ord) så jag måste gå in och fråga. då skriker han och håller på, slår igen dörren och återgår till sitt. efter ett tag (typ 20min) så går jag in och säger att han får gå och lägga sig. han blir sur och forsätter, efter ett tag så hoppar jag in i sängen och lägger han brevid mig. Och så börjar det om ?jag vill bajsa?. Grejen Är att jag inte vet om han faktisk ska bajsa eller inte. 


    hur ska jag göra?!

  • Svar på tråden Mitt barn vägrar sova, skyller på bajsnödig
  • Mortiscia80

    Ursäkta, läste nu att du skrev "vi".

    Det han ska göra är att eskortera din bror till toaletten så att han faktiskt är där istället för att smita iväg och leka. Sedan är det raka vägen till sängen igen.

Svar på tråden Mitt barn vägrar sova, skyller på bajsnödig