Trekant med partner
Någon som haft trekant med sin partner?
Vad bjöd ni in ?
Bra sex ?
Vems insiativ?
Någon som haft trekant med sin partner?
Vad bjöd ni in ?
Bra sex ?
Vems insiativ?
Trekant 1 gång sedan mest dela min flickvän med andra, jag är nog insiativtagare
Vi har haft trekant ett par gånger med en extra man.
Det är en man som hon brukar träffa själv ibland och det blev liksom ett naturligt steg att ta det vidare.
Första gången var de väl lite konstigt för alla. Upplevelaen var häftig och vi alla gillade det men sexet var kanske inte det bästa.
Nu är alla mer trygga i situationen och alla kan slappnaav och njuta.
Är en häftig extra krydda ibland
Jajemen! Min man brukar kedja fast mig i elementet för att sedan ha trekant med 2 andra tjejer. När han kommer hem är jag tvungen att suga av honom medans jag lyssnar på när han redogör för hur trekanten gått till och hur mycket bättre de tjejerna är än mig på alla sätt och vis. Det är fantastiskt frigjort och progressivt.
Undrar vilken trekantsform som är vanligast
Skulle vilja ha trekant med min partner
Jag har haft det med fru och vi bjöd in en extra kille. Var min ide. Frun nöjt som tusen av sexet.
Jag har haft det med fru och vi bjöd in en extra kille. Var min ide. Frun nöjt som tusen av sexet.
Jag och min fru har det regelbundet med en kille. Jag hade föreslagit det under en tid för henne men hon tvekat. En dag sa hon ja på villkoret att hon fick bestämma extra killen utan att jag fick säga nej.
Jag och min fru har det regelbundet med en kille. Jag hade föreslagit det under en tid för henne men hon tvekat. En dag sa hon ja på villkoret att hon fick bestämma extra killen utan att jag fick säga nej.
insiativtagare