• Anonym (Åskådare)

    Visuell stimulering vid oralsex

    Jag (man) har tänkt på en sak. Jag tänder väldigt mycket på att se min partner utföra oralsex på mig. Så har det alltid varit, även med tidigare partners. Det finns en direkt korrelation mellan att se någon suga av mig och hur skönt det är. Om det är mörkt så försvinner 90 procent av njutningen. Känslan kan t o m reduceras till att kännas som en kittling, även om hon utför precis samma sak i mörkret. Jag tröttnar snabbt. Att få en avsugning i ett glory hole vore en av de sista grejerna för mig att testa.


    Jag bär fortfarande på näthinnan en del kvinnor som har min kuk i sin mun och även om det är många, många år sen så kan dessa bilder fortfarande dyka upp i mina fantasier.

    När det gäller andra former av sex så kan mörkret t o m vara en stimulerande krydda, en pusselbit som förhöjer känslan. Men när det gäller att ta emot oralsex, ja då är det alltså så viktigt för känslan att jag ser vad som händer.

    Hur är detta med visuell stimulering vid oralsex för er andra?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Visuell stimulering vid oralsex
  • Anonym (Gillar speglar)

    Kanske släng av narcissism men jag gillar att se mig själv i spegel om jag ger, gärna i profil och bara kasta en blick åt sidan i spegeln och se mig själv. Jag tycker jag ser bra ut så.

  • Pixie99

    Män kanske är mera visuellt lagda än kvinnor, men jag gillar inte heller att ha helt mörkt när vi älskar. Åtminstone lite mysbelysning med levande ljus måste vi ha för att kunna se varandra. Vi har dessutom en IKEA garderob med stora skjutdörrar av spegelglas bredvid sängen och jag kan tycka att det är rätt sexigt att se oss i spegeln, t ex om jag rider honom. Ibland kan det nästan se lite porrigt på något upphetsande sätt.

    Likaså om jag ger honom oralsex, så försöker jag alltid se till att bibehålla ögonkontakt hela tiden. Jag märker att det helt klart ger honom en extra njutningsboost att se in i mina ögon, särskilt medan han kommer i munnen. 

  • Anonym (Vinkeln)

    Av biologiska skäl är det svårt att se när jag blir slickad. Jag ser bara hans näsa, ögon och panna typ....
    Vore läckert att rigga en kamera. 

  • Jim84
    Anonym (Gillar speglar) skrev 2023-08-20 08:58:10 följande:

    Kanske släng av narcissism men jag gillar att se mig själv i spegel om jag ger, gärna i profil och bara kasta en blick åt sidan i spegeln och se mig själv. Jag tycker jag ser bra ut så.


    Det tänder min flickvän på, att ge mig en avsugning på knä med en spegel i ögonhöjd så hon kan se oss från sidan.
  • Anonym (Queen48)

    Som kvinna så ser man inte så mycket av mannen när han slickar, bara hans hjässa. Men ja mysbelysning är att föredra så man ser varandra åtminstone i de andra delarna av sexakten. 

    åhh vad jag saknar sex och bli slickad. Varför ringer aldrig drömprinsen på?

  • Anonym (Åskådare)
    Pixie99 skrev 2023-08-20 09:39:56 följande:

    Likaså om jag ger honom oralsex, så försöker jag alltid se till att bibehålla ögonkontakt hela tiden. Jag märker att det helt klart ger honom en extra njutningsboost att se in i mina ögon, särskilt medan han kommer i munnen. 


    För mig är ögonkontakten under orgasmen faktiskt inte det centrala. Hon brukar oftast söka min blick då, men det händer att jag är någon annanstans och att det typ svartnar för ögonen. För min del handlar det mer om akten som helhet.
  • Anonym (Åskådare)

    Slående resultat, om än för få röster för att dra några växlar på det. Är väl helt enkelt så att det är mer att se på när någon ger en avsugning. Samtidigt tänker jag att det visst går att se på för kvinnan som blir slickad. Min partner tycker om när jag särar på hennes blygdläppar och slickar med utsträckt tunga, snarare än att liksom dyka ner och försvinna. Då märker jag att hennes blick dras dit.

  • Pixie99
    Anonym (Åskådare) skrev 2023-08-23 06:36:41 följande:

    Slående resultat, om än för få röster för att dra några växlar på det. Är väl helt enkelt så att det är mer att se på när någon ger en avsugning. Samtidigt tänker jag att det visst går att se på för kvinnan som blir slickad. Min partner tycker om när jag särar på hennes blygdläppar och slickar med utsträckt tunga, snarare än att liksom dyka ner och försvinna. Då märker jag att hennes blick dras dit.


    Om hon är som jag, så är det snarare din sexuella upphetsning som är det spännande att se på. Jag själv går igång otroligt mycket på att se min man så där riktigt kåt, och veta att det är min kropp som han är tänd på. Det blir liksom en avspegling av hans kåthet på mig som gör att jag själv blir upphetsad. 
  • Anonym (Lycklig man)

    Det är oerhört upphetsande att se min fru suga. Att se hur hon verkligen älskar att tillfredställa. Älskar att se henne suga någon annan också,att från lite avstånd se hur båda njuter.

  • Anonym (Åskådare)
    Pixie99 skrev 2023-08-23 07:30:55 följande:
    Om hon är som jag, så är det snarare din sexuella upphetsning som är det spännande att se på. Jag själv går igång otroligt mycket på att se min man så där riktigt kåt, och veta att det är min kropp som han är tänd på. Det blir liksom en avspegling av hans kåthet på mig som gör att jag själv blir upphetsad. 
    Jo, det ligger säkert nåt i det!

    Bästa oralsexet jag fått har också varit där partnern inte bara haft färdigheter rent tekniskt utan också levt ut under tiden. Motsatsen, när det blir mekaniskt och känslolöst och man får känslan att personen bara vill få det överstökat, är inte så kul. Det har hänt att jag brutit vid sådana tillfällen, trots att jag initialt har varit kåt.
  • Anonym (Åskådare)

    Intressant könsskillnad ändå. Alla män som hittills svarat anser alltså att åsynen av akten är avgörande. För de flesta kvinnor spelar det ingen roll.

  • Anonym (Man 53 år)
    Anonym (Åskådare) skrev 2023-08-29 21:18:05 följande:

    Intressant könsskillnad ändå. Alla män som hittills svarat anser alltså att åsynen av akten är avgörande. För de flesta kvinnor spelar det ingen roll.


    Tror det är en riktig iakttagelse - och även egen erfarenhet...
Svar på tråden Visuell stimulering vid oralsex