• isak125a

Delar min fru

Finns det fler som mig som tänder på att dela min fru. Tänder på när hon klär sig utmanande så andra tittar även se henne bli knullad av andra

• Svar på tråden Delar min fru
  • Ztiff2

Jajamän, lånar ut min flickvän:) Har du testat eller något du fantiserar om?

• Anonym (Stag)

Jajamänsan. Både att hon klär sig sig utmanande och att hon ligger med andra är något vi verkligen går igång på

• Anonym (Holy)
    Anonym (Stag) skrev 2023-08-21 15:23:06 följande:

Jajamänsan. Både att hon klär sig sig utmanande och att hon ligger med andra är något vi verkligen går igång på

Gud vad sexigt ! Hur började ni med det ?
  • Anonym (Stag)
    Anonym (Holy) skrev 2023-08-22 05:52:01 följande:
    Gud vad sexigt ! Hur började ni med det ?
    Ja,de är det verkligen!
    Hon har alltid gilkat att klä sig lite sexigt och det är något jag har uppmuntrat. Har även köpt en hel del både kläder och underkläder.
    Jag älskar när hon utmanar lite och hon går igång på att göra mig tänd.
    Jag föreslog ibland att hon skulle klä sig sexigt även när i te jag var med, tex på jobbet.
    Hon kunde först inte förstå varför hon tex skulle ha stayups när inte jag var med,hon gjorde det ju för mig...
    Till sist sa jag rakt ut att jag tände på att andra tyckte hon var sexig och hon började fråga hur och varför och till sist hör jag mig själv säga att jag skulle gå igång på att hon låg med någon annan.
  • Anonym (NWC)

Delar också gärna med mig av min fru. Gillar alltifrån att hon flirtar lite oskyldigt till att hon låter någon knulla henne tills han sprutar.... Hon suger gärna deras kukar och har någon enstaka gång tagit emot kuk i rumpan. 

• Anonym (Nyfiken man)

Hur hittar ni killar till era fruar? Är det ni som väljer eller är det hon som gör det?

Är nyfiken både att hoppa in som tredje kille samt att "låna ut" frun.

• Anonym (Nyfiken)

Någon av er som vill låna ut frugan till mig då Cool?

• Ztiff2

Skriv pm på frågor , lång erfarenhet med att låna ut min tjej :)

Svar på tråden Delar min fru