• Anonym (dddsd)

Soul shifter/body shifters

Finns det personer som kan byta kroppar med varann man tror nästan det eller är alla robotar med micro ship. En på jobbet sa hon aldrig kollade på på tv föruto marko och irma och det för en annan med kollar på marko och irma eller har all micro ship i sig.
  • Svar på tråden Soul shifter/body shifters
  • Anonym (O)

Två personer brukar se samma program (som tusentals andra) och du undrar därför om de har microchip i sig eller kan byta kropp med varandra. Förstod jag rätt? 

Gäller det bara just det här programmet? Du vet, målet med tv-produktion är ju att så många som möjligt ska titta. 

• Anonym (Linn)

Nej det finns inget som tyder på att folk kan byta kroppar med varandra. Något sådant har aldrig observerats. Det är alltså lika osannolikt som att du skulle vara Påskharen, Jesus Kristus eller Musse Pigg.

Micro Ship finns det inget som heter såvida du inte menar väldigt små båtar. Du kanske menar microchips? Jag skulle alltså kunna injicera chipet för min katt i min egen arm och då kommer en ID-scanner att utläsa samma kod som för min katt. Det betyder inte att jag har bytt själ med min katt. Inte mer än om jag hänger en streckkodsetikett för mina byxor runt halsen, så förvandlas jag inte till ett par byxor för det.

• Anonym (rimligt)

Folk som fortfarande kollar tablå-TV är troligen robotar ja, annars hade de väl märkt att det mest är skit?

• Anonym (O)
    Anonym (rimligt) skrev 2023-08-21 16:27:28 följande:

Folk som fortfarande kollar tablå-TV är troligen robotar ja, annars hade de väl märkt att det mest är skit?

Ehm, så programmen blir dåliga om man ser dem när de sänds men blir som genom ett trollslag bra om man istället streamar dem? 

Och hur vet du att TS bekanta ser på tablåtv? 

• Anonym (dddsd)
    Anonym (Linn) skrev 2023-08-21 16:21:48 följande:

Nej det finns inget som tyder på att folk kan byta kroppar med varandra. Något sådant har aldrig observerats. Det är alltså lika osannolikt som att du skulle vara Påskharen, Jesus Kristus eller Musse Pigg.

Micro Ship finns det inget som heter såvida du inte menar väldigt små båtar. Du kanske menar microchips? Jag skulle alltså kunna injicera chipet för min katt i min egen arm och då kommer en ID-scanner att utläsa samma kod som för min katt. Det betyder inte att jag har bytt själ med min katt. Inte mer än om jag hänger en streckkodsetikett för mina byxor runt halsen, så förvandlas jag inte till ett par byxor för det.

jo finns dok som har et i handen sett det på youtube
  • Anonym
    Anonym (dddsd) skrev 2023-08-21 16:34:48 följande:
    jo finns dok som har et i handen sett det på youtube
    Så för att sammanfatta:

Det finns två alternativ.
    Antingen finns det bara en person som tittar på Marco & Irma, men denne har förmågan att ibland byta kropp. Serien måste alltså vara TV4s genom tiderna största flopp.

Eller så kan det också vara så att det faktiskt finns hela två personer som tittar på Marco och Irma, mycket till TV4s budgetansvariges stora lycka då man i så fall får en 100%-ig förbättring av tittarsifforna. Dessa personer har dock "micro ship" installerade i sina kroppar, vilket gör dem oförmögna att göra annat än att titta på Marco & Irma.

Till stöd för teorin om det andra alternativet har vi:
    -TV4s uppenbara motiv med tittarsifforna
    -Faktumet att det inte handlar om vanliga mikrochip (som faktiskt inte är särskilt ovanliga eller revolutionerande i katter eller ens i händer längre) utan faktiskt om små skepp! Dvs "micro ships"!
    -Att någon som kan ses på sanningskanalen Youtube har ett vanligt chip i handen, precis som en hel drös andra.

Är detta en bra bild av läget, TS?
  • Ascendere
    Anonym (dddsd) skrev 2023-08-21 16:08:39 följande:
    Soul shifter/body shifters
    Finns det personer som kan byta kroppar med varann man tror nästan det eller är alla robotar med micro ship. En på jobbet sa hon aldrig kollade på på tv föruto marko och irma och det för en annan med kollar på marko och irma eller har all micro ship i sig.
    Nä finns inget sånt. Låter som en psykos med vanföreställningar. 
Svar på tråden Soul shifter/body shifters