Någon här som bor och jobbar i Grekland!
Berätta allt om erfarenheter, bra jobb, värt att tänka på osv!!
Hur bor ni? Bra i jämförelse med Sverige etc?
Berätta allt om erfarenheter, bra jobb, värt att tänka på osv!!
Hur bor ni? Bra i jämförelse med Sverige etc?
Ajjamen SNÄLLA nån ...
Flytta och lär dig själv eller skaffa tillgång till Google eller några böcker.
Jag bor i Grekland. Jobbar pa hotell. Rakna med betydligt lagre lon och om du sasongsjobbar sa har du tur om du har en dag i vecka ledigt. Manga jobbar 7dagar i veckan under hela sasongen (maj-oktober).
Jag trivs dock valdigt bra och skulle inte vilja flytta hem till Sverige.
Jag bor i Grekland. Jobbar pa hotell. Rakna med betydligt lagre lon och om du sasongsjobbar sa har du tur om du har en dag i vecka ledigt. Manga jobbar 7dagar i veckan under hela sasongen (maj-oktober).
Jag trivs dock valdigt bra och skulle inte vilja flytta hem till Sverige.
oj, ingen aning, men titta pa lanken jag skicka sa kommer du sakert hitta en heldel. Se till att kolla upp omradet innan du hyr nagon lagenhet i Aten. Det finns omraden dar dar man inte garna ska rora sig pa kvallar/natter och speciellt inte som ensam tjej (och saklart massa omraden som ar jattefina och lugna. Tycker vldigt mycket om Aten). Om du hittat nagot sa kan jag hjalpa till att kolla upp omradet om du vill, har flera vanner som bor och ar uppvaxta i Aten.
Ja vi har tva barn. Jag ar 36, sa var 21 nar jag flytta hit.
oj, ingen aning, men titta pa lanken jag skicka sa kommer du sakert hitta en heldel. Se till att kolla upp omradet innan du hyr nagon lagenhet i Aten. Det finns omraden dar dar man inte garna ska rora sig pa kvallar/natter och speciellt inte som ensam tjej (och saklart massa omraden som ar jattefina och lugna. Tycker vldigt mycket om Aten). Om du hittat nagot sa kan jag hjalpa till att kolla upp omradet om du vill, har flera vanner som bor och ar uppvaxta i Aten.
Ja vi har tva barn. Jag ar 36, sa var 21 nar jag flytta hit.
Vad har du för utbildning, vad kan du jobba med?