Vad kan man göra för att bli mer attraktiv som man?
Vad kan man göra som man för att bli mer attraktiv för kvinnor, rent utseendemässigt? Ge mig tips
Vad kan man göra som man för att bli mer attraktiv för kvinnor, rent utseendemässigt? Ge mig tips
Träna, träna, träna.
Den absoluta tyngdpunkten ska ligga på styrketräning, komplettera med cardio i form av HIIT för fettförbränning.
Det fina med det hela är att du får även automatiskt bättre hållning och utstrålning.
Sen kläder och frisyr.
Det viktigaste är att det ska vara genomtänkt och matchande med din personlighet och livsstil. Sedan kan man givetvis ha olika stilar för olika tillfällen.
God hygien! Duscha och byt kläder dagligen. Träna dig till en snygg, lagom muskulös kropp. Ingen gubbmage. Se välvårdad ut. Klä dig snyggt. Inga urtvättade kläder eller mjukisar. Ett par snygga jeans eller chinos, skjorta, en fin tröja. Klipp dig regelbundet hos en duktig frisör. Absolut inte rakat, om du inte är tunnhårig.
Lite muskler är fint. Men det ska vara normalt.
Övertränade spännisar är inte attraktivt.
Och för mig är utstrålningen viktig.
Att man utstrålar värme,trygghet och snällhet.
Och humor är också viktigt.
Insidan är viktigast. Men ett fint yttre är ett plus.
En man kan vara jättesnygg,men har han inget på insidan så är han inte attraktiv ändå.
Ha en trevlig, hjälpsam och positiv attityd och utstrålning.
Lite muskler är fint. Men det ska vara normalt.
Övertränade spännisar är inte attraktivt.
Och för mig är utstrålningen viktig.
Att man utstrålar värme,trygghet och snällhet.
Och humor är också viktigt.
Insidan är viktigast. Men ett fint yttre är ett plus.
En man kan vara jättesnygg,men har han inget på insidan så är han inte attraktiv ändå.
Och hur mycket tränar du för egen del?
Min fråga var till Ascendre, som skrev första svaret.
Öva upp din kommunikativa förmåga. Prata. Var intresserad av människor i din omgivning. Låt inte kvinnan dra hela det sociala lasset.
I övrigt är det bra att dofta gott, och träna tillräckligt mycket för att det åtminstone ska synas litegrann.
Humor, att vara autentisk och visa sårbarhet, visa intresse.
Och hur mycket tränar du för egen del?
vet inte vad det har med trådstarten att göra men hur som helst: hittills i år ligger mitt snitt på gymträning 43% av alla dagar, dvs 3 gånger/vecka. I tid runt 3,5 h/vecka.
Mest fria vikter, basövningar, kompletterar med HIIT för cardio.