• Anonym (Mr Magoo)

    Vilka sinnen är starkast?

    När ni ska ha sex, vilka sinnen är starkast för dig?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka sinnen är starkast?
  • Anonym (Helhetsupplevelse)

    Hmm...intressant fråga som kräver lite eftertanke och det är inte lätt att rangordna sinnena, då de alla ändå samverkar till en helhetsupplevelse. Dock skulle jag nog säga att syn, doft och känsel alla är primära när jag har sex med hörseln steget efter. Visst är hårt dirty talk upphetsande, men inte alls lika viktigt som det som mer retar de andra sinnena. 

  • Anonym (?)

    Skulle nog säga doft ..... kanske tätt följt av känsel/upplevelse.

  • Anonym (Magi :))

    Har inget ord på det här så vi säger magi. När jag känner eller tror mig känna vad han känner. När hans snopp i mig (även i munnen, inte bara vaginalt) blir (delvis) min snopp och jag kan njuta genom den och genom mig själv samtidigt.

  • Anonym (Smak??)

    Tycker även att smak borde finnas som alternativ då det är väldigt relevant. Skulle rangordna sinnena så här: 1. Känsel, 2. Doft, 3. Smak, 4. Hörsel, 5. Syn
    Ganska exakt tvärt om ordning mot hur sinnena är i vanliga livet

  • Anonym (Bli)

    Känsel är många saker, det är inte bara vad sexet känns som och könsorganens njutningar, utan alla smekningar och hudkontakt, kramar, närhet.

    det är dom delarna jag går igång på mest. 

  • Anonym (?)
    Anonym (Magi :)) skrev 2023-09-01 17:22:56 följande:

    Har inget ord på det här så vi säger magi. När jag känner eller tror mig känna vad han känner. När hans snopp i mig (även i munnen, inte bara vaginalt) blir (delvis) min snopp och jag kan njuta genom den och genom mig själv samtidigt.


    Snopp?? Verkligen...
  • Anonym (sweet dreams)

    Svarade känsel men ångrade mig sekunden efter. 
    Tänder som bara den på bra snack under sex så borde valt känsel/hörsel.

    En man jag haft var exklusivt inne på doft/smak och menade att det är pga en skada som gett honom nedsatt känsel. 

  • Anonym (?)

    Jag må ju ha massuppfittat frågan ...
    Trodde get handlade om vilka intryck som hänger kvar längst i livet, inte vad som är starkast just nu.

  • Anonym (Mr Magoo)
    Anonym (sweet dreams) skrev 2023-09-01 19:25:36 följande:

    Svarade känsel men ångrade mig sekunden efter. 
    Tänder som bara den på bra snack under sex så borde valt känsel/hörsel.

    En man jag haft var exklusivt inne på doft/smak och menade att det är pga en skada som gett honom nedsatt känsel. 


    Ja, ord borde ha funnits med. Jag tänder också på prat i sängen, gemensamma fantasier och dirty talk
Svar på tråden Vilka sinnen är starkast?