• Ungkille cuck

Varför gillar hon fysiskt stora killar

Jag är cuckold och blev bi då min fru gillar det. Vältränad men inte stor. Hon gillar stora killar som jag är naturligt undergiven mot. Hon gillar att jag domineras  när vi ses. Han är större och starkare, inget snack. Varför tänder hon på det? Hon ger mig kärlek och jag trivs men undrar vad det står för? Jag är vältränad mindre kille än honom även mellan benen.

• Svar på tråden Varför gillar hon fysiskt stora killar
  • Anonym (Usch och fy)

Din fru är en sadistisk psykopat som vill bryta ner dig tills du är ett tragiskt patetiskt deprimerat skal. Kanske vill hon att du skall ta livet av dig.

Dumpa henne asap. Var inte en cuck och var inte bi för att din fru vill det, wtf?

Din fru är en ond människa som du skall lämna och aldrig låta dig luras tillbaks av.

• Anonym (Nattkatten)

Ett svar, som för mig själv, är att njutningen är att känna makt. De vältränade stora männen används som en förlängning av utövandet av makt. Ger en euforisk känsla och starkt välbehag.

Lyssna inte på kommentarer från folk, vaniljmänniskor som saknar erfarenhet av detta. De förstår inte att detta görs med samtycke, tillit och är bara sexuella lekar, de tror det är "på allvar" och har aldrig hört talas om detta av någon någonsin och svarar därefter. De blir rädda och därför tror de att det mesta förutom missionären är "psykopati". Det finns ju även människor här inne som är med I religiösa sekter och svarar utifrån sin religiösa hjärntvättning från år i sekt, typ "jävulens påfund" om olika sexualiteten som de aldrig tidigare hört talas om.

Fråga din partner varför hon tänder på det så kan hon ge sitt eget svar. Jag svarar bara utifrån mig själv. Eller gå in på ett annat forum, BDSM-forum och fråga därinne och få svar från erfarna inom detta.

• Anonym (Hejhopp)

Hur ofta knullar män din tjej ?

• Tecum

Fråga din fru, jag tolkar henne som att hon är en mobbare som tänder på maktutövning och njuter av att se dig nedtryckt och förnedrad. Sex och makt är intimt förknippat för vissa personer.

Du ska inte ha sex med män bara för att hon vill! Ett perfekt exempel på sexuellt utnyttjande från hennes sida. Hon säger kanske att hon älskar sig men det är som när hon älskar ett barn eller ett husdjur. Hon har noll respekt för dig och tänder som sagt på att förnedra dig.

Det kan kännas tryggt att låta andra bestämma och slippa ta ansvar. Men det dödar dig mentalt, du kommer med tiden att se dig själv som värdelös och när hon lekt färdigt och lämnar dig klarar du inte att leva ett normalt liv med en normal kvinna igen.
    Att en kvinna gör sin man till cuckold för att han "har den läggningen" är som att bjuda en alkoholist på sprit. Han tackar inte nej men mår han bra av det? Missbruk som missbruk...

• Anonym (Malin)
    Tecum skrev 2023-09-01 11:28:46 följande:

Fråga din fru, jag tolkar henne som att hon är en mobbare som tänder på maktutövning och njuter av att se dig nedtryckt och förnedrad. Sex och makt är intimt förknippat för vissa personer.

Du ska inte ha sex med män bara för att hon vill! Ett perfekt exempel på sexuellt utnyttjande från hennes sida. Hon säger kanske att hon älskar sig men det är som när hon älskar ett barn eller ett husdjur. Hon har noll respekt för dig och tänder som sagt på att förnedra dig.

Det kan kännas tryggt att låta andra bestämma och slippa ta ansvar. Men det dödar dig mentalt, du kommer med tiden att se dig själv som värdelös och när hon lekt färdigt och lämnar dig klarar du inte att leva ett normalt liv med en normal kvinna igen.
    Att en kvinna gör sin man till cuckold för att han "har den läggningen" är som att bjuda en alkoholist på sprit. Han tackar inte nej men mår han bra av det? Missbruk som missbruk...

Väldigt bra skrivet, liknelsen med en alkoholist är på pricken! Såna lekar kan verka oskyldiga men är i grunden destruktiva och handlar som sagt om maktutövning. Jag har erfarenhet av det i vänkretsen och det slutade med katastrof, självmord. Så TS bryt mönstret genast och sluta foga dig efter henne och hennes älskare. Även om det känns bra för stunden bryter det ner dig.

Att hon fått dig att bli bi säger allt, det är på allvar och inget som hon gör för din skull. 
  • Anonym (Styrka)

Du behöver inte förstå henne. Anledningen till det är att du ska lämna henne.
    När du lämnat henne ska du söka stöd för att hitta din styrka. Den där styrkan som ger dig en fantastisk självkänsla där du bestämmer vad som är bra för dig i alla delar av ditt liv.

• Ungkille cuck

Hej! Vi har varit i hop länge. Hon raggade på mig. Jag menar att jag är vältränad men smal ändå liksom. Men hon ville ha mig. Sen har jag varit bi på ett vis. Tillsammans med henne blev jag det lite mer. Jag har inte sex med kille själv, Men när hon gillar trekant så testa vi.

Min fråga är ändå så här. Jag är vältränad men inte stor. Hon vill alltid ha lång stor muskulös man, men jag är mer "yngre smal men vältränad kille liksom". Ja han dominerar mig! Jag får suga och knullas ibland också. Men om man är okej med det så undrar jag varför killen måste vara 2 meter lång och väga typ 90 kg. Han binder mig om han vill ändå.

Bara undrar om tjejen söker stor kropp och varför hon då gillar stora killar när vi har sex.

Fattar inte hur man svarar här, nu på den här sidan. Men någon frågade hur många som hade sex med henne, typ. Vi har relation med en i taget och lever och gör annat också tillsammans.

• Ungkille cuck

Jag vill säga att hon vill vi ska ha barn i hop. Hon ger mig enormt mycket kärlek också. Det jag undrar över är mer varför hon tände på mig som "mindre kille". Men vill vi leker med man som kan bära runt på mig om han vill??

• Ungkille cuck

Jag älskar henne enormt. Älskar hennes värme och att få ligga tätt med henne. Hon älskar genuint min seniga muskulösa pojkkropp som hon säger. Hon är den finaste kvinnan jag mött.

Svar på tråden Varför gillar hon fysiskt stora killar