• Anonym (Avtändande!)

Hur kan män tända på porr där tjejen suger kuk, håller på att kvävas och ger ifrån sig gurgelljud?

Har aldrig förstått den trenden inom porr (och jag är man).

I vart och vartannat klipp låter tjejen som att hon håller på att kvävas när hon suger och ger ifrån sig högst avtändande ljud.

Hur kommer det sig att män går igång på sådant?

• Svar på tråden Hur kan män tända på porr där tjejen suger kuk, håller på att kvävas och ger ifrån sig gurgelljud?
  • Anonym (Suck)

I deras fantasi betyder det att k*ken är stor. Det är av samma orsak de försöker trycka ner den i sin egen tjejs strupe på ett obehagligt sätt. Sedan någon omvänd sjuk fantasi om att hennes mun är liten och trång, så ännu ett "bevis" på att k*ken är stor. Suck säger jag bara om såna män.... Vad fasen tror de liksom, de flesta normalt utrustade män kommer att vara för långa med tanke på att man når svalget lätt med ett vanligt finger. Grattis. Du är längre än mitt pekfinger. So much wow. Much impressed. Not.

• Lortgroda

Förstår inte heller den trenden och jag är också man. Porren har börjat bli helt bedrövlig, ungas ideal påverkas av det där fullständigt verklighetsfrånvarande skiten.

• Anonym (Ojsan)

Jag gillar det och jag är kvinna. Inte så att hon spyr, det blir avtändande, men om det låter som att hon kvävs det är skönt, för mig. Men jag är undergiven så kanske därför? Kyss

• Anonym (Avtändande!)
    Lortgroda skrev 2023-09-02 19:05:34 följande:

Förstår inte heller den trenden och jag är också man. Porren har börjat bli helt bedrövlig, ungas ideal påverkas av det där fullständigt verklighetsfrånvarande skiten.

Ja, och det är det som oroar mig. Var väl någon dokumentär på TV för lite sen om unga tjejer som känner sig tvungna att ställa upp på våldsamt sex. Porrtrenderna (som denna) förvärrar ju bara detta.

• Lortgroda
    Anonym (Ojsan) skrev 2023-09-02 19:10:37 följande:

Jag gillar det och jag är kvinna. Inte så att hon spyr, det blir avtändande, men om det låter som att hon kvävs det är skönt, för mig. Men jag är undergiven så kanske därför?  // Kyss

Min kvinna kan omväxlande ta den djupt för en kort stund, men det är hon som styr. Skulle aldrig falla mig in att greppa hennes nacke och bomba ner den i halsen gång på gång. Klart att djupt kan vara skönt och sexigt för båda. Men har du sett porren som TS syftar på? Det är ren kvävning och hulkning där kvinnan inte är annat än ett rent knullredskap. Procenten som faktiskt njuter av det är nog försvinnande liten men såklart finns den
  • Anonym (En till)
    Lortgroda skrev 2023-09-02 21:19:26 följande:
    Min kvinna kan omväxlande ta den djupt för en kort stund, men det är hon som styr. Skulle aldrig falla mig in att greppa hennes nacke och bomba ner den i halsen gång på gång. Klart att djupt kan vara skönt och sexigt för båda. Men har du sett porren som TS syftar på? Det är ren kvävning och hulkning där kvinnan inte är annat än ett rent knullredskap. Procenten som faktiskt njuter av det är nog försvinnande liten men såklart finns den
    Kvinnan är väl alltid bara knullredskap i porrfilm, det hör till sakens natur, det är knull som ska med på filmen liksom.
  • Anonym (Gillar obehag?)

En del män verkar gilla att orsaka obehag vid sex. Kvinnan skall skrika i en mix av smärta och njutning, kastas runt, kvävas och allt skall vara så hårdhänt och aggressivt osv. Mannen dominerar och är arg samtidigt som han är kåt. Gärna med flera män på en kvinna. Det där med task i halsen går i linje med det. 

Porren vet jag inte om den är hönan eller ägget, om den skapat eller återspeglar. Men många män verkar gilla det där. Speciellt på familjeliv där antingen man själv eller andra män önskas behandla ens fru sådär.

Usch och fy säger jag till sådant.

• Anonym (Sicko)

Jag ser det bara som ren förnedring av kvinnan och en man som skulle vilja behandla mig så tycker nog inte om mig, totalt respektlöst och inte sex.

att gå igång på att plåga någon eller se någon plågas är inte friskt.

• Anonym (Gillar obehag?)

Nästa gång jag suger på min sambos penis skall jag göra gurgelljud bara för att se hur han reagerar.  Börjar han inte skratta för att han förstår att jag skojar alternativt undrar vad som är fel utan bara ligger/sitter/står där och fortsätter njuta kommer jag bli skitsur. 

• Anonym (Man 53 år make)

Är man, tycker också det är obehagligt att se. Finns säkert de som gillar detta (av båda könen) men en majoritet tror jag inte njuter av det. 

Visst kan deep troath vara lockande i sig men då ska den som utför det ha förmågan att göra det utan att hulka annars signalerar det helt klart något negativt.

Svar på tråden Hur kan män tända på porr där tjejen suger kuk, håller på att kvävas och ger ifrån sig gurgelljud?