• Bruno97

    Från symtom till inga v.5

    Hej!

    ni som hade symtom i början på graviditeten men slutade sen några dagar efter plusset. Hur har de gått för er?
    missfall?
    Ma?
    eller har eran graviditet fortsatt?

    jag har haft missfall en gång tidigare med symtom mensvärk, ryggvärk och blödning. Detta kom en vecka efter att jag plussade så är orolig nu igen fast nu med inga symtom istället. Kunde till och med sova 8h denna natt. De andra två nätter innan blev väldigt dåligt med sömn Så jag behövde sova på dagen för att orka.


    plussade 1/9-23❤️

  • Svar på tråden Från symtom till inga v.5
  • Anonym (Signatur)

    Jag plussade 2/4 och jag hade inga symptom alls (mer än dom inbillade innan plusset) det var inte förrän kanske v8-10 jag fick symtom i form av trötthet och ömma bröst. Jag är I v26 nu och känner inte direkt något mer än sparkarna. Så det är så otroligt olika och jag hoppas det går bra för dig ❤️

  • Bruno97
    Anonym (Signatur) skrev 2023-09-03 12:39:58 följande:

    Jag plussade 2/4 och jag hade inga symptom alls (mer än dom inbillade innan plusset) det var inte förrän kanske v8-10 jag fick symtom i form av trötthet och ömma bröst. Jag är I v26 nu och känner inte direkt något mer än sparkarna. Så det är så otroligt olika och jag hoppas det går bra för dig ❤️


    Hur menar du med ?mer än dom inbillade innan plusset??

    grattis
    det hoppas jag verkligen.
  • Anonym (Signatur)
    Bruno97 skrev 2023-09-03 14:17:21 följande:
    Hur menar du med ?mer än dom inbillade innan plusset??

    grattis
    det hoppas jag verkligen.
    Vi försökte så länge så jag hade stenkoll på ÄL etc så mellan ÄL och testningen så trodde man att man kände något, vilket man inte gjorde för det var alldeles för tidigt 😅 vecka 5 är väldigt väldigt tidigt så att du inte känner något än är absolut inte något negativt. En dag i taget nu :) 
  • Bruno97
    Anonym (Signatur) skrev 2023-09-03 19:33:57 följande:
    Vi försökte så länge så jag hade stenkoll på ÄL etc så mellan ÄL och testningen så trodde man att man kände något, vilket man inte gjorde för det var alldeles för tidigt 😅 vecka 5 är väldigt väldigt tidigt så att du inte känner något än är absolut inte något negativt. En dag i taget nu :) 
    okej!

    Men jag har haft symtom men att de liksom har typ försvunnit. Börjar de då avta för mf eller kan de bli att symtom försvinner några dagar och att de kommer tbx?
Svar på tråden Från symtom till inga v.5