• Anonym (Anna)

Vaginismus

Jag vill beskriva hur jag och min partner löst vaginism , eller smärta vid samlag för mig. Det gör helt enkelt ont oftast vid penetration även om jag är våt och kåt
    det har varit ett återkommande problem hela mitt liv men med mid nuvarande partner så är det annorlunda, jag har i ett tidigt skeende berättat att det jag söker är 95 oralsex för min egen del och att jag kan tillfredställa mannen ibland 
    och att vaginalt sex är sällan  2-3 gånger per år så fokus är på mig. Varför jag anser att det är okej är att jag kan lika gärna vara utan en man ekonomiskt då jag har bra inkomst och ser mig själv som feminist och oberoende. 
    vi har väldigt bra sex jag och min partner måste jag säga , han gillar verkligen att tillfredsställa mig och jag har aldrig ont i slidan då vi bara använder hans tunga för sex normalt, om han penetrerer mig med hans kuk gör det genast on men med tungan är det helt annat, så vi har helt övergått till att ha sex med tungan , doggystyle  , mm även snabbt sex är härligt när jag drar ner trosorna och böjer mig framåt och han kör in sin tunga i mig 😊 allt fungerar så bra
    och jag får så många orgasmer, jag har även tränat min partner att slicka mig när jag har mens för jag vill även ha orgasm då för att det hjälper mig mycket att få en mildare mensperiod 

• Svar på tråden Vaginismus
  • Anonym (Anna)

Jag ska tillägga att jag har lärt mig att jag verkligen gillar att bli slickad i rumpan 
    inte bara slickad utan få tungan in i rumpan länge , jag har fått orgasm på orgasm på det viset hihi så det är vårt nya sätt 

• Anonym (Trollande en onsdag)

Obehagligt när killar utger sig för att vara en tjej för att få prata om sina sexfantasier med tjejer på nätet

• Anonym (@)

Så du har ?tränat? honom till att slicka dig när du har mens? Och han ger dig massor av orgasmer, men du tillfredsställer honom bara ibland? Låter ju som en rättvis och jämställd relation.

Svar på tråden Vaginismus