Blackout och snedsteg
Jag mår så fruktansvärt jävla dåligt. Vaknade för någon vecka sedan upp efter en utekväll naken bredvid en man. Har total blackout. Vet inte hur jag kom dit det är helt svart. Så otroligt vidrigt. Har sån fruktansvärd ångest för jag har både barn och sambo. En sambo jag älskar och ser hela livet framför mig med. Skulle ALDRIG göra något sånt här och eftersom allt är svart kan jag inte förstå varför eller hur jag kunnat göra det. Jag vet varken när vi träffades, hur jag kom dit än mindre visste vart jag var när jag vaknade.Mår så fruktansvärt dåligt nu över om någon kan ha sett mig, eller om personen jag vaknade hos vet vem jag är och sagt något. Jag skyndade mig därifrån direkt och vill absolut inte kontakta människan och fråga. Vill bara få det här ogjort, det är absolut inte ens en person jag någonsin skulle bli intresserad av.
Både chockad över hur det gått till och sån extrem fruktansvärd ångest över hur, vad osv jag ska säga till min sambo och livrädd livrädd livrädd att han lämnar mig på direkten vilket jag absolut tror. Vad skulle ni göra om ni vore jag? Ångesten äter upp mig.