• SolBl123

Så svårt, vill men vill ändå inte.

Hej. 
    Jag tror jag är gravid men ändå inte. 
    Mkt är väl för jagnär rädd att jag inte är gravid eller att man ska få missfall. 

Jag har den senaste halva veckan fått mer molande värk, jag brukar få de när mensen ska komma.. men denna gången känns de som att de drar inne i magen om man ligger konstigt. De har huggit lite till o från. 
    Jag har ökad temp från 37.1 till 37.4
    Kan ju även vara att de är varmt ute.. 
    Min bröst känns typ inget i förutom att jag övrrtänker att dom är lite större, o tyngre.??  Små sticker i bröstet ibland. 

Jag tog ett cb early som jag ångra att jag tog, för tror jag fick ett spöksträck, för de är ett sånt svagt sträck.  Och de gör mig så ledsen.  Jag vill så gärna att de ska vara ett plus och nu sitter jag här och väntar på att de ska bli onsdag då mitt andra test kommer med posten. Vill inte slösa pengar på att gå till affären o köpa test så måste glatt vänta på test eller mensen.. ska se om jag kan lägga in mitt cb test som är fotad inom 6 min. 

• Svar på tråden Så svårt, vill men vill ändå inte.
  • SolBl123

Vill även tillägga att sträcket var mer tydligt i verkligheten. Och syntes ganska starkt från början men blev svagare efter en stund. 

Vilka symtom har ni haft ? Och hur vanligt är de med spöksträck?? 

• Alvedon83
    SolBl123 skrev 2023-09-10 09:09:12 följande:

Vill även tillägga att sträcket var mer tydligt i verkligheten. Och syntes ganska starkt från början men blev svagare efter en stund. 

Vilka symtom har ni haft ? Och hur vanligt är de med spöksträck?? 

Väldigt vanligt med spökstreck på dessa tester, ta en annan sort är mitt tips
  • SolBl123

Ja jag har beställt ett digitalt...
    Men jag orkar inte vänta, de tar på en, tog cb test i fredags men då hade jag druckit mkt vatten 1.2 timme innan jag tog testet, men ska åka in till affären o köpa ett nytt, ska testa om efter 14 idag. Med rfsu test... 

Kommer bli ledsen med ett sträck men kommer ändå acceptera de... 
    För tror som sagt de testet innan är spöksträck, o magen o brösten är nog för mensen ska komma tyvärr... 

Svar på tråden Så svårt, vill men vill ändå inte.