• Anonym (Fundersam)

Svenska tjejer och invandrare

Det är en sak jag har undrat sedan en tid tillbaka och det är varför relativt söta svenska tjejer väljer att bli tillsammans med invandrarkillar från mellanöstern. Är det att dom generellt sett är mycket tuffare än svenska killar? Ser dom bättre ut än svenska män?

Exempelbild: images.aftonbladet-cdn.se/v2/images/c74e874f-13b6-4e5d-ae1d-2a299e56dd8a&format=auto&h=605&q=50&w=700&s=7a4e1f5d238e72030589dca833521c3c0101ea47

Detta är ju främst vanligt bland yngre tjejer och kanske inte så mycket högre upp i åldern. När jag ser typ 15-åringar på stan så verkar detta vara väldigt vanligt. Vad tror ni att det beror på?

• Svar på tråden Svenska tjejer och invandrare
  • Anonym (Eh va?)

Eh ja....De går i samma klass? 
    Din iakttagelser och sedan anledning verkar lite off, i min värld är det inte alls som du påstår. 
    Varför lägger du upp dessa trådar typ 4 ggr om år? 

• Anonym (Hm)

Invandrare är väl inte sämre utseendemässigt för att kunna mätas med dessa söta svenska flickor du pratar om? 

helt klart snyggare än svenska män. Helt klart manligare. Visst finns det några få svenska män som har det där i sig, men vi pratar kanske 10%. Sen är de mörkare färgerna,dragen och ibland brytningen också mer attraktivt. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (Eh va?) skrev 2023-09-11 21:51:18 följande:

Eh ja....De går i samma klass? 
    Din iakttagelser och sedan anledning verkar lite off, i min värld är det inte alls som du påstår. 
    Varför lägger du upp dessa trådar typ 4 ggr om år? 

Jag har aldrig skapat en sådan här tråd.
    Anonym (Hm) skrev 2023-09-11 21:51:52 följande:

Invandrare är väl inte sämre utseendemässigt för att kunna mätas med dessa söta svenska flickor du pratar om? 

helt klart snyggare än svenska män. Helt klart manligare. Visst finns det några få svenska män som har det där i sig, men vi pratar kanske 10%. Sen är de mörkare färgerna,dragen och ibland brytningen också mer attraktivt. 

Jag har inget svar på det, jag är kille. Därför jag undrar vad tjejer tycker.

Jag som svensk kille har ju lite svårt att föreställa mig att ta med en icke-svensk tjej hem till släkten.

• Anonym (Spännande)

Det är spännande när man är ung
    min första kärlek var en mörk invandrad kille
    men han var inte matcho eller aggressiv alls

sedan hittade jag en sydamerikansk adopterad kille
    perfekt
    de mörka dragen i utseendet men helt svenska bra värderingar 

• Anonym (Hm)
    Anonym (Fundersam) skrev 2023-09-11 21:54:21 följande:
    Jag har aldrig skapat en sådan här tråd.
    Anonym (Hm) skrev 2023-09-11 21:51:52 följande:

Jag har inget svar på det, jag är kille. Därför jag undrar vad tjejer tycker.

Jag som svensk kille har ju lite svårt att föreställa mig att ta med en icke-svensk tjej hem till släkten.

Då är antingen du eller din släkt trångsynt helt enkelt. 
  • Anonym (Hmm)

För att de är snygga är min vilda gissning. Det är iaf därför jag skulle kunna tänka mig att vara tillsammans med vissa invandrare, och då snackar vi inte bara norrmän liksom.

• Anonym (Inget konstigt!)

Vet inte vart du bor men inte är det så vanligt så det sticker ut eller dom som bor i Sverige fast med utländsk påbrå träffar ju ofta samma personer som är svenska, dvs unga går ju tillsammans i skolan och då  blir man väl kär i personen och inte utsprunget. Så ungdomar träffas ju i skolan oberoende av ursprung.

Längre fram pluggar man ihop på högskolan eller på jobb, varför skulle det vara något konstigt? man träffar väl folk både svenska och personer med utländskt ursprungs hela tiden.

Varför skulle du inte kunna hem en tjej med utländskt ursprung till din familj?
    Vad skulle dom tycka och tänka menar du?

• Anonym (Lis)

En vän till mig dejtar nästan enbart utländska killar. Hon tycker de är artigare, oftare bra på att laga mat, snyggare. (Sen har hon såklart träffat på rötägg där med, de finns ju bland alla nationaliteter)

Alla har ju olika preferenser på vad de tycker är snyggt, vissa gillar blåa ögon andra bruna. Tror inte det är så mycket svårare än så egentligen.

• Anonym (Majs)
    Anonym (Fundersam) skrev 2023-09-11 21:47:35 följande:
    Svenska tjejer och invandrare

Det är en sak jag har undrat sedan en tid tillbaka och det är varför relativt söta svenska tjejer väljer att bli tillsammans med invandrarkillar från mellanöstern. Är det att dom generellt sett är mycket tuffare än svenska killar? Ser dom bättre ut än svenska män?

Exempelbild: images.aftonbladet-cdn.se/v2/images/c74e874f-13b6-4e5d-ae1d-2a299e56dd8a&format=auto&h=605&q=50&w=700&s=7a4e1f5d238e72030589dca833521c3c0101ea47

Detta är ju främst vanligt bland yngre tjejer och kanske inte så mycket högre upp i åldern. När jag ser typ 15-åringar på stan så verkar detta vara väldigt vanligt. Vad tror ni att det beror på?

I den åldern tycker man det är häftigt med kriminella killar, men det går över för de flesta.

Så ganska naturligt.
Svar på tråden Svenska tjejer och invandrare