• Minna79

    Gravid?

    Skulle ni säga att detta är posetivt?
    Så förvirrad..
    Har ingen möjlighet att köpa ett digitalt nu.. grubblar ihjäl mig o pendlar mellan lycka o känsla av misslyckande igen. 

  • Svar på tråden Gravid?
  • Anonym (Jao)

    Om det är inom tiden så är det positivt! Grattis! Glad

  • Dimpen

    Vad är "posetivt"? Aldrigt hört talas om det.
    Är det POSITIVT du menar så skriv det. Svårt annars för oss normala att svara på din trådstart 🙂

  • Minna79
    Dimpen skrev 2023-09-15 21:05:26 följande:

    Vad är "posetivt"? Aldrigt hört talas om det.
    Är det POSITIVT du menar så skriv det. Svårt annars för oss normala att svara på din trådstart 🙂


    Du måste ha ett fruktansvärt tråkigt liv sim lägger så mycket energi på ett felstavat ord 🤦?♀️
  • Minna79
    Minna79 skrev 2023-09-16 06:28:06 följande:
    Du måste ha ett fruktansvärt tråkigt liv sim lägger så mycket energi på ett felstavat ord 🤦?♀️
    SOM
  • Dimpen
    Minna79 skrev 2023-09-16 06:28:06 följande:
    Du måste ha ett fruktansvärt tråkigt liv sim lägger så mycket energi på ett felstavat ord 🤦?♀️
    Du visar dig vara fruktansvärt obildad som försvarar TS. Jag har tvärtom väldigt kul att se er obildade försöka uttrycka er och det visar vilken intellektuell nivå ni befinner er på. Säger du kassa apparater eller kassaapparater? Viss skillnad. Skriver man i ett offentligt media så behöver man kunna uttrycka sig för att tas på allvar. Då är även felstavningar av betydelse 🙂 ♂️
  • Anonym (Hanna)
    Dimpen skrev 2023-09-16 20:13:04 följande:
    Du visar dig vara fruktansvärt obildad som försvarar TS. Jag har tvärtom väldigt kul att se er obildade försöka uttrycka er och det visar vilken intellektuell nivå ni befinner er på. Säger du kassa apparater eller kassaapparater? Viss skillnad. Skriver man i ett offentligt media så behöver man kunna uttrycka sig för att tas på allvar. Då är även felstavningar av betydelse 🙂 ♂️

     


    Fast den du svarade här var ju TS?

  • Anonym (Vicki)
    Dimpen skrev 2023-09-16 20:13:04 följande:
    Du visar dig vara fruktansvärt obildad som försvarar TS. Jag har tvärtom väldigt kuul att se er obildade försöka uttrycka er och det visar vilken intellektuell nivå ni befinner er på. Säger du kassa apparater eller kkassaapparater? Viss skillnad. Skriver man i ett offentligt media så behöver man kunna uuttrycka sig för att tas på allvar. Då är även felstavningar av betydelse 🙂 ♂️
    Jag tycker det är betydligt bättre när folk kan bete sig än när de kastar sig som en gam över något litet stavfel. Det om något är patetiskt och då är jag inte snäll online 100% av tiden.
  • Minna79
    Anonym (Hanna) skrev 2023-09-16 20:34:35 följande:

     


    Fast den du svarade här var ju TS?


    Han är väl för fokuserad på att leka ordpolis att han missa den detaljen 😂 
  • Anonym (Vicki)
    Anonym (Hanna) skrev 2023-09-16 20:34:35 följande:

     


    Fast den du svarade här var ju TS?


    Ändå hysteriskt roligt när folk försöker vara kaxig och misslyckas helt :D
  • Anonym (Hanna)
    Minna79 skrev 2023-09-15 18:10:10 följande:

    Bilden är tagen 15 min efter testet är taget 🥲


     


    Men för att återgå till sin ursprungliga fråga TS, har du tagit något mer test idag? Eller ett digitalt? 😁

  • Anonym (Anonym1)

    "jao" är utbildad graviditetsstickeexpert tydligen så gå på hennes FL diagnos 👍 Hia dig till imorn o ge fan i FL diagnoser, blir bara jobbigare med amatörutlåtande när dom sen är fel

Svar på tråden Gravid?