• Anonym (Hur ofta?)

    Hur ofta får du orgasm vid sex?

    Hur ofta får du orgasm vid sex?
    Det är många som blir utan det. 
    Orgasmer ska vara bra för ens hälsa. 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta får du orgasm vid sex?
  • Anonym (Själv)

    har aldrig sex. Har nästan aldrig fått orgasm vid sex Tidigare. Kanske svaga med mitt ex då som hade piercing på kuken. Någon enstaka gång har lett till vaginal orgasm men 99% av all ggr inte ens i närheten av att komma.


    Bra för hälsan ja men Man kan ju få det själv också. Det blir ju bara halvdant med någon annan kan jag tycka.

    har inga problem med att komma själv.

  • Anonym (Oooo)

    Får orgasmer typ 95% av alla samlag. När jag inte får det är det oftast en snabbis som går lite väl fort eller när mannen tappar ståndet och har svårt att få det åter. Jag har normalt lätt att få orgasmer och kommer väldigt ofta vid vaginal penetrering. 

    Jag har en ung älskare och när vi har sex kan jag komma hur många gånger som helst. Hans k*k är stor och stenhård under hela samlaget. Vansinnigt tändande. 

  • Anonym (Oooo)
    Anonym (Oooo) skrev 2023-09-16 04:48:10 följande:

    Får orgasmer typ 95% av alla samlag. När jag inte får det är det oftast en snabbis som går lite väl fort eller när mannen tappar ståndet och har svårt att få det åter. Jag har normalt lätt att få orgasmer och kommer väldigt ofta vid vaginal penetrering. 

    Jag har en ung älskare och när vi har sex kan jag komma hur många gånger som helst. Hans k*k är stor och stenhård under hela samlaget. Vansinnigt tändande. 


    Har sex nästan varje dag, helst ett par gånger om dagen. 
  • Anonym (T)
    Anonym (Oooo) skrev 2023-09-16 04:51:24 följande:
    Har sex nästan varje dag, helst ett par gånger om dagen. 
    Det  e väl underbart:)!!
  • Anonym (Oooo)
    Anonym (T) skrev 2023-09-16 05:18:03 följande:
    Det  e väl underbart:)!!
    Ja, det är det verkligen. För några år sedan var mitt sexliv fattigt och tråkigt. Sen började jag se mig om och insåg att kåthet ger mer kåthet så nu har jag ett rikt sexliv. 
  • Anonym (Aldrig)

    Har aldrig upplevt orgasm med en mans kuk, fingrar eller tunga. Själv kommer jag lätt och gör det ibland när vi har sex. Han gillar att se på. Jag vill knulla när vi träffas så det gör jag mest för att han gillar det.  Orgasmen kan jag fixa själv när jag är ensam egentligen. Det märks att han tänker utifrån sig själv, att orgasmen är något som behövs, det är inte färdigt om man inte kommit. Tror han känner sig otillräcklig ibland men det är verkligen inte så,.
    Jag vill knulla jag och behöver inte orgasm för att känna mig nöjd och klar. 

  • Anonym (Iiii)

    Är 31 år och fortfarande oskuld, är det verkligen så enkelt att få sex? Har aldrig haft en flickvän kan jag säga

  • Anonym (K)
    Anonym (Iiii) skrev 2023-09-16 09:21:02 följande:

    Är 31 år och fortfarande oskuld, är det verkligen så enkelt att få sex? Har aldrig haft en flickvän kan jag säga


    Vad har det med frågeställningen att göra?
  • Anonym (K)

    Jag får oftast orgasm när vi har sex men inte så ofta vaginal orgasm utan mest från stimulans av klitoris.

  • Anonym (hkh)

    Ingen ide att ha sex med någon som inte ger en orgasm.
    Eller iaf försöker.
    Vaginalt utan stimulering på klitoris, kommer jag inte, men med...*bingo*.
    En gång utan att jag får orgasm o den killen har inte mer hos mig att hämta.
    Har hänt en gång o aldrig mer.....hitills.

  • Anonym (hkh)
    Anonym (K) skrev 2023-09-16 11:10:02 följande:
    Vad har det med frågeställningen att göra?

    Beror ju på hur kräsen man är.


    tesplatsen.se har fri dating denna helgen så in o fiska, men glöm inte att visa intresse o för tjejen . Lycka till.

  • Anonym (Svårt)

    Jag har en komplicerad relation till det här med orgasmer. Fick min första som 28-åring och alltid haft svårt att komma vid onani. Vid sex med annan person kommer jag inte alls. Just nu har jag en kk som fullkomligt älskar att slicka och han gör det så himla skönt för mig, men det är som om hjärnan inte fattar, att signalen inte går hela vägen s.a.s. Sen är ju själva njutningen det viktigaste - vi njuter ju i flera timmar och en orgasm varar ju bara i några sekunder. Men visst vore det magiskt att få uppleva hela paketet.

  • Anonym (ca en gång på tre)

    Var tredje gång vi har samlag ungefär. Men det är mer än vad jag fått med tidigare män. Jag gillar att ge honom oralsex och smeka mig själv samtidigt, då kommer jag varje gång och väldigt fort. kan även tajma in det med att han kommer så det blir samtidigt. Men det räknas kanske inte.

  • Anonym (Cougar)

    Älskar att sitta på mina ynglingars ansikten - det får mig alltid att komma. Mitt bästa sex hade jag med en 23-åring när jag var 50 och han fick mig att komma bara av sin kuk I mig både squirta och vanlig orgasm.

  • Anonym (ca en gång på tre)
    Anonym (Cougar) skrev 2023-09-23 00:27:04 följande:

    Älskar att sitta på mina ynglingars ansikten - det får mig alltid att komma. Mitt bästa sex hade jag med en 23-åring när jag var 50 och han fick mig att komma bara av sin kuk I mig både squirta och vanlig orgasm.


    Du behöver Jesus.
  • felicityporter

    Röstade ofta, men sanningen är egentligen att jag nästan alltid får det vid sex med min NUVARANDE pojkvän. Ger jag dock bara oralsex till honom (som vid när jag har mens) får jag dock inte orgasm. Men annars nästan alltid.

  • Anonym (Cougar)
    Anonym (ca en gång på tre) skrev 2023-09-23 00:36:00 följande:
    Du behöver Jesus.
    Haha är det Jesus som gett dig den enda orgasmen av tre? Halleluja! 🙌
Svar på tråden Hur ofta får du orgasm vid sex?